مرجع تخصصي قالي و قاليچه مرجع تخصصي قالي و قاليچه .

مرجع تخصصي قالي و قاليچه

روش هاي بافت گليم


گليم يك كدام از صنعت هاي دستي در جمهوري اسلامي ايران ميباشد  شماره قاليشويي در مشهد  كه بيشتر به وسيله خانم‌هاي روستايي و عشاير بافته مي‌گردد. بافت گليم و فرش از كهن ترين هنرهاست. نداشتن پرز مهم ترين تفاوت گليم با فرش به حساب مي آيد. متاع اين زيرانداز سواي پرز از پشم طبيعي حيوان‌ها اهلي ميباشد. در برخي مواقع از ادغام گيسو بز و پشم براي بافت گليم به كارگيري ميشود و مشابه بافتن سبد، نخ‌هاي پود از ذيل و روي نخ‌هاي تار مي گذارند. درين نوشته‌ي علمي به روند بافت گليم، گونه هاي گليم از حيث نوع بافت و طرز هاي بافت گليم اشاره گرديده‌است.

 

پروسه بافت گليم
مرحله چله كشي او‌لين مرحله بافت گليم ميباشد. هنگامي چله كشي روي دار ايفا شد، كوجي را كه يك قطعه از كالا چوب و به صورت استوانه اي با قطر ۴ سانتي متر و ارتفاع آن برابر با پهنا گليم ميباشد به دار قالي و روي چله نصب ميگردد. در ساخت و ساز و بافت گليم، تعدادي رج معمولي كه به گيس بافي داراي اسم و رسم ميباشد، شروع كننده ي بافت گليم ميباشد. حدودن ۱۵ سانتي متر از اولِ چله ها را هم تحت عنوان ريشه در حيث گرفته و در غايت نوبت به بافت گليم ميرسد.

طريق هاي بافت گليم بي آلايش
گليم هاي معمولي به دو روش‌ي پود گذاري و پود پيچي بافته مي شوند.

1- طريق پود گذاري: درين نوع بافت از نخ‌هاي تار و نخ‌هاي پود به كارگيري مي شود. نخ‌هاي رنگارنگ پود از پايين و روي نخ‌هاي تار مي‌گذرند. براي پيدايش نقش‌هاي گليم رنگ نخ‌هاي پود را مي بايست تغيير تحول بخشيد. در طريق پودگذاري هر دو طرف گليم صاف، هم صورت و همرنگ ميباشند.

2- نحوه پود پيچي: در‌اين طرز به غير از نخ‌هاي تار و پود، از نخ‌هاي نازك پودي ديگري هم به كارگيري مي‌نمايند. اين نخ‌هاي نازك به طور پيچشي از في مابين نخ‌هاي تار عبور مي‌نمايند. آن گاه با كوبيدن كتف، نخ‌هاي تارو پود به صورت قطعي با هم سرگرم ميگردند. اين طريق حد واسط قالي بافي و گليم بافي به حساب ميآيد.

 

شيوه هاي بافت اشكال گليم
سه طرز براي بافت گونه هاي متفاوت گليم وجود دارااست: گليم معمولي بافت، گليم پررنگ، گليم ورني.

1- گليم بي آلايش بافت: در‌اين بافت نخ‌هاي پودر از ذيل و روي نخ‌هاي چله (تار) مي‌گذرند. براي بافت گليم معمولي بافت از نقشه‌هايي هندسي كه در به عبارتي لحظه به ذهن بافنده ميرسد به كار گيري مي شود. به عبارت ديگر بافنده از هيچ نقشه‌ي مهيا‌اي استعمال نمي‌نمايد. گليم بي آلايش بافت يك رو دارااست.

2- گليم ورني: اين نوع بافت مشابه گليم معمولي بافت از نقشه‌هاي هندسي و فرضي به كارگيري مي‌گردد. فارغ از پرز و يك رو هست. تفاوت بافت ورني با بافت معمولي اين ميباشد كه ساخت نقش و طرح روي ورني با استعمال از پودگذاري مازاد جاري ساختن مي‌گردد. درحاليكه در گليم معمولي بافت نقش‌ها بوسيله پود بوجود ميايد.

3- گليم پر رنگ: قضيه‌ي گليم پر رنگ معمولي ميباشد. اما طرح و نقشه‌ي مهم آن همچون فرش پرز دار ميباشد. به صورتي كه بر روي چله گليم، از روي نقشه قالي گره مي زنند و در پايان پرزهاي مازاد با قيچي كوتاه ميشود.


برچسب: شماره قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۵۶:۱۹ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد بهترين فرش ماشيني


يافتن شايسته ترين فرش ماشيني يكي گرفتاري‌هاي زوج‌هاي جواني ميباشد شماره قاليشويي در مشهد كه در مغازه‌هاي فرش گيج ميباشند. فرش زينت‌قسمت منزل هر اهل ايران ميباشد و تكنولوژي امروز به سرويس ما آمده تا اين كالاي با ارزش باستاني در اشكال رنگ‌ها، سايزها و بها‌هاي گوناگون در منازل ما مكان بگيرد.

فراموش نكنيد، شايسته ترين فرش‌ها مستلزم شايسته ترين قاليشويي ها مي‌باشند و سپردن اين بافته پرنقش و نگار به دلسوزان اين عرصه در نگهداري و سالم آن اهميت بسزايي دارااست. راهنماي ذيل به شما ياري مي‌نمايد تا در بازار پررنگ و لعاب فرش‌هاي ماشيني، آن‌چه را كه سزاوار‌اش مي‌باشيد، بيابيد؛ به اين دليل كه شايسته ترين‌ها مدام براي شايسته ترين‌ها مي‌باشند.

اشكال فرش ماشيني
زماني براي خريد فرش ماشيني وارد دكان مي شويد؛ گونه هاي مختلفي از فرش‌ها را ميبينيد كه هرمورد خصوصيت‌هاي خاص خويش را دارا هستند. براي مثال، فرش‌هاي ماشيني از حيث كالا الياف در پنج مجموعه مطرح آكريليك، پلي‌استر، پشمي، نايلوني و پلي‌پروپيلن قرار مي گيرند. فرش ماشيني ابريشمي كه به زيبايي خويش شهره ميباشد با نخ پلي‌استر بافته مي‎گردد. معمولا در فرش منازل نيز نخ آكريليك به عمل مي‎رود؛ اين نخ‌ها خواص ارتجاعي بيشتري دارا هستند و شل‌خيس پاك مي گردند.

كتف و تراكم شايسته ترين فرش ماشيني
يكي عواملي كه در درجه بندي فرش هاي ماشيني نقش مهمي داراست؛ كتف و تراكم يا اين كه در واقع گره‌هاي بافته گرديده فرش ماشيني ميباشد. كتف به گره‌هاي بافته گرديده در يك متر پهنا فرش و تراكم به تعداد گره‌ها در يك متر ارتفاع فرش گفته مي گردد.

معمولا روي برچسب پشت فرش ماشيني مقدار كتف فرش درج گرديده‌است كه ما يحتاج ميباشد قبل از خريد به آن دقت نماييد. در پيشين فرش‌هاي ماشيني در تيم ۵۰۰ كتف بافته ميشد و امروز در تيم‌هاي ۷۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ كتف عرضه مي گردند.

تفاوت تيم‌هاي فرش‌ها در چه ميباشد؟
فرش ماشيني ۷۰۰ كتف به سه نوع حقيقي، تبديلي و طرح ۷۰۰ كتف تقسيم مي‌گردد. اين سبك فرش از ضخامت بيشتري برخوردار‌است و در فيض قابل انعطاف‌خيس هم است. از لحاظ ارزش، فرش ماشيني ۷۰۰ كتف، هزينه كمتري از ديگر گونه هاي فرش‌ها دارااست و همينطور قابليت و امكان شستشوي بالا و پرزدهي معدود آن موجب محبوبيتش دربين علاقه مندان فرش ماشيني شد‌ه‌است.

نوع ديگر فرش ۱۰۰۰ كتف ميباشد كه دارنده نخ‎هاي دقيق‌خيس و مستحكم‌خيس ميباشد. اين نوع فرش بيش از ديگر سبك‌ها به فرش دستباف شباهت داراست. فرش ۱۰۰۰ كتف دو نوع پر رنگ و غير پر رنگ دارااست. ارزش فرش ماشيني پر رنگ گران‌خيس از سبك غير پر رنگ ميباشد

يك كدام از پرفروش‌ترين گونه هاي فرش‌هاي ماشيني، سبك ۱۲۰۰ كتف ميباشد. در‌اين سبك به خيال تراكم و كتف بالا، فشردگي گره‌ها در دل فرش بيشتر بوده و استحكام فرش نيز فراتر ميباشد. اين سبك يكي‌از جديدترين و پرفروش‎ترين سبك‌هاي فرش ميباشد كه نازكي اكثري داراست.

شايسته ترين فرش ماشيني كدام ميباشد؟
شايسته ترين فرش ماشيني اهل ايران با الياف رتبه يك و دستگاه‌هاي توسعه يافته بافته ميگردد. الياف پلي استر و پلي پروپلين كه در فرش‌هاي ماشيني كاشان به فعاليت مي روند؛ رنگ‌هاي براق و چشمگيري دارا‌هستند. شايسته ترين فرش ماشيني كاشان، كتف و تراكم بالايي داراست كه خويش نازكي و استحكام را به همدم مياورد. يكي‌از مزيت‌هاي اين فرش‌ها، پاخور خوب آنها و دوام رنگ‌هاي دلنوازشان ميباشد كه تماشاچي را به گلشن‌هاي دلگشاي كاشان مي برد.

شايسته ترين فرشهاي ماشيني آن‌هايي مي‌باشند كه پرزدهي نداشته باشند و موجب ساخت‌و‌ساز آلرژي نشوند. يك كدام از مهم ترين نكاتي كه هنگام خريد شايسته ترين فرش ماشيني، بايستي مد لحاظ داشته باشيد؛ امكان شست و شوي مكرر فرش ميباشد. امروزه با پيشرفت امكانات قاليشويي در كشور‌ايران، يكي مهمترين گرفتاري‌هاي خانواده‌ها يعني محافظت سالم فرش برطرف گرديده. همينطور يك كدام از از ساير ويژگي ها شايسته ترين فرش ماشيني به كار گيري از الياف جايگاه يك و ممتاز ميباشد كه گرفتاري هر اهل ايران ميباشد.

راهنماي خريد فرش ماشيني
با استقبال بزرگ از فرش‌هاي ماشيني، امروز بازار طهران، شهر فرش، آقاي فرش و اكثري مركز ها والا سازه شدند كه گونه هاي فرش را مي‌اقتدار در آن ها يافت. زماني كه در جستجوي شايسته ترين جاي براي خريد فرش ماشيني ميباشيد؛ دو پرسش مهم، ذهنيت شما را مشغول مي‌نمايد كه در پي به آن ها جواب ميدهيم:

فرش ماشيني خوب چي بخرم؟
در دنياي فرش‌هاي ماشيني با اعتنا به پولي كه ميخواهيد، هزينه نمائيد؛ سايز قالي مايحتاج منزل‌تان و حتي آب و هواي محل معاش‌تان براي شما فرش وجود دارااست. فعلا ديگر قابليت اينكه كسي از مغازه‌ها دست خالي خارج برود، نيست.

در شرايطي كه در دور و اطراف مرطوب معاش مي كنيد، سراغ فرش‌هاي پلي‌پروپلين برويد؛ اين نوع فرش‌ها، مقاومت بخش اعظمي در قبال رطوبت دارا هستند. فرش‌هاي پشمي هم هوا داران خاص خودشان را دارا هستند؛ براي كساني كه دارنده فرزند كوچك مي‌باشند، نرمي اين فرش و راحتي شست و شوي آن مزيت به حساب ميآيد.

در شرايطي‌كه به‌دنبال تنوع و ماندگاري ميباشيد، به طبع به سراغ فرش گل پررنگ ماشيني برويد. فرش ماشيني گل پررنگ بخاطر زيبايي و نازكي بي‌غايت خودف معمولا تحت عنوان تابلو فرش نيز به كار گيري ميشود. فرش گبه ماشيني به جهت فانتزي بودن و برخورداري از تنوع طرح‌هايي همانند طرح درخت، ايلاتي و آبگينه در ميان برنا‌ها محبوبيت متعددي داراست. همينطور معمولا به عده اي كه در پي دوام مي باشند، فرش‌هاي نايلون سفارش ميشود؛ به اين دليل كه وزن وسايل سنگين مانند مبلمان را به خير و خوبي تحمل مي‌نمايند.

فرش ماشيني چه ماركي خوبه؟
البته پرسش دوم معمول خريداران درخصوص مارك فرش ماشيني ميباشد. مطلقا ارزش شايسته ترين فرش ماشيني بر طبق برند آن متغير خواهد بود. به عنوان مثال تنوع فراوان فرش‌هاي پلي‌استري، موجب گرديده تا هركسي با هر دارايي‎اي قابليت و امكان خريداري آن را داشته باشد. در حالي كه فرش‌هاي نايلون روي هم رفته، گران‌ترين الياف تصنعي مي باشند. با توسعه واحدهاي صنعتي ساخت فرش در كاشان و مشهد، رقابت تنگاتنگي در بين تنوع فرش‌هاي كاشاني و طرح و رنگ فرش‌هاي مشهدي‌ در گرفته ميباشد.

طرح‌هايي كه در فرش‌هاي كاشان به فعاليت برده ميگردد، معمولا هواداران متعددي دارااست. تلفيق هنر سنتي كاشاني‌ها و علم امروزي، مسن و برنا را مجذوب خويش مي‌نمايد. بعضي از اسم‌هاي مطرح در عرصه فرش ماشيني يلداي بيابان كاشان، ستاره بيابان يزد و فرش خاطره كاشان ميباشند. هنگام خريد فرش به طبع دقت داشته باشيد كه فروش با تضمين‌طومار و استاندارد ملي شكل گيرد تا در آينده به خلل برنخوريد.

نكات اصلي در حفظ فرش ماشيني
شما تمام بازار را پيرو شايسته ترين فرش ماشيني گشتيد و فعلا در خانه شما ميباشد؛ پس مي بايست در محافظت و حفظ آن بكوشيد. فقط با رعايت يك‌سري نكته بي آلايش مي توانيد به ارتفاع قدمت اين كالاي رنگارنگ ياري نماييد. از جمله همت نماييد، فرش را در معرض نور و روشنايي بدون واسطه خورشيد يا اين كه منابع حرارتي و حريق‌زا قرار ندهيد. هيچگاه فرش را تا نكنيد، به دليل آن كه موجب شكسته شدن آن مي‌گردد. براي جابه‌جايي فرش ميتوانيد آن را رول نماييد.

در‌حالتي كه كه وسايل سنگيني همانند مبلمان را روي فرش قرار داديد؛ هر يك‌سري وقت يك‌توشه، مكان وسايل را عوض نماييد تا الياف در يك نقطه فشرده نشود. در غايت در شكل بروز جراحت‌ديدگي يا اين كه لكه روي فرش، به طبع از متخصصين اين حوزه ياري بگيريد تا هزينه‌اي كه براي شايسته ترين فرش ماشيني خويش كرديد، هدر نرود.


برچسب: شماره قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۳:۱۰ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

مبل راحتي هايپر دكور

مبل راحتي يكي از ضروري ترين اقلام در خانه است كه فضاهاي مختلف مانند سالن پذيرايي و اتاق منزل از آن استفاده مي شود در ادامه با فهرست مطالب خريد مبل راحتي هايپر دكور آشنا خواهيد شد

  • فهرست مبل راحتي هايپر دكور
  1. انواع اسامي جذاب مبلمان راحتي
  2. كارگاه‌ هاي ساخت مبل راحتي
  3. خريد آنلاين مبل راحتي
  4. تعيين قيمت مبل راحتي
  5. خريد مبل راحتي جديد و زيبا
  6. مبل راحتي نيم ست
  7. مبلمان راحتي اسپرت
  8. نحوه‌ ست كردن مبلمان با دكور خانه
  9. هارموني رنگها براي انتخاب در پارچه مبل راحتي
  10. دوام مبل راحتي
  11. تعمير مبل راحتي
  12. كاربرد فوم در توليد مبل راحتي

انواع اسامي جذاب مبلمان راحتي

جالب است بدانيد كه مبلمان راحتي داراي مدلهاي بسيار متفاوت و زيبايي هستند و به همين دليل هم براي هر كدام از آنها يك نام در نظر گرفته شده است. براي مثال براي مبل‌ راحتي ليدان يا راشا يا چستر و ... انواعي از اين اسامي هستند. حالا شما با توجه به سليقه و نياز خود هر رنگ جنس پارچه و چوبي را كه دوست داشته باشيد مي‌توانيد روي آن مدل پياده كنيد و لذت ببريد. در ادامه مي‌خواهيم بيشتر در مورد اين مبلمان راحتي صحبت كنيم.

كارگاه‌هاي ساخت مبل راحتي

كارگاه‌هاي ساخت مبل راحتي معمولا در همه جاي ايران وجود دارند و امكان سفارش به آنها هميشه فراهم است. شما مي‌توانيد به طور مستقيم به خود كارگاه برويد و مبل خود را سفارش دهيد و يا به فروشگاهي شيك برويد و مدل‌ها را ببينيد و سفارش دهيد. مشخص است كه خريد از كارگاه بدون واسطه قيمت مناسب‌تري دارد.

خريد آنلاين مبل راحتي

امروزه اينترنت حسابي در وقت ما صرفه جويي كرده است و به راحتي هر چيزي كه بخواهيم را با استفاده از آن سفارش مي‌دهيم. شايد باورش سخت باشد اما خيلي از مردم حتي خريد مبل راحتي را هم به صورت آنلاين انجام مي‌دهند. كساني كه فروش آنلاين هم دارند عكس باكيفيت تمامي كارها را بر روي سايت خود با تمامي اطلاعات درج مي‌كنند.

تعيين قيمت مبل راحتي

قيمت مبل‌هاي راحتي به خيلي از عوامل مختلفي بستگي دارد. فروشگاه يا محله‌اي كه شما مبل را مي‌خريد هم در قيمت آن تاثيرگذار است. جنس چوب و جنس پارچه و گاهي طرح پارچه و... همه عوامل موثر در قيمت هستند. فقط كافي است يكي از اين موارد گرون شود، شما هم شاهد گران شدن قيمت مبلمان راحتي خواهيد بود.

خريد مبل راحتي جديد و زيبا

قطعا هر ساله تعدادي مدل جديد در بازار موجود مي‌شود. اين مدل‌ها الهام گرفته از سبك‌هاي مختلف هستند. گاهي پيش مي‌آيد كه يك مدل از مبل راحتي براي چندين سال پيش است، اما به شدت به دل شما مي‌نشيند و مطابق با روحيات شما است. البته فراموش نكنيد كه زيبايي در سادگي است و مدل‌هاي ساده‌تر هيچ وقت از مد نمي‌افتند و دل شما را نمي‌زنند و تا سالها مهمان خانه‌هاي گرم شما هستند.

مبل راحتي نيم ست

حتما نبايد مبلمان راحتي 7 تا 9 نفره تهيه كنيد. اگر نيازي هم به مبل راحتي نداريد سعي كنيد حتما يك نيم ست از آن تهيه كنيد. گاهي نيم ست ها در يك گوشه كنج خانه جلوه‌ي فوق‌العاده جذابي به منزل شما مي‌دهند و باعث يك تغيير اساسي در منزل شما مي‌شوند. سعي كنيد در كنار مبل‌هاي راحتي بر روي زمين يا عسلي از گل و گلدان‌هاي طبيعي استفاده كنيد تا يك سبك مدرن و زيبا را در فضاي خانه‌ي خود ايجاد كنيد. چيدمان مبلمان راحتي نيم ست بسيار آسان است و با يك دكور كوچك، مي‌توانيد حال و هواي خانه را عوض كنيد.

مبلمان راحتي اسپرت

شايد با خودتان تصور كنيد كه همه‌ي مبل‌هاي راحتي اسپرت هستند. شايد به دليل اينكه همه مبل‌هاي راحتي بسيار راحت و آسوده هستند اين تصور درست باشد. اما مدل‌هايي بسيار ساده تر و كوچك تر يا به اصطلاح جمع و جور، وجود دارند كه اسپرت تر هستند و براي فضاهاي كوچك و بسيار خاص طراحي شده‌اند. زيبايي در نگاه شما است و در زمينه دكوراسيون و انتخاب مبل راحتي شما مهم‌ترين فرد براي انتخاب هستيد زيرا اين شما هستيد كه در خانه زندگي مي‌كنيد و بايد در مرحله اول روحيات و سليقه خودتان را در نظر بگيريد.

نحوه‌ ست كردن مبلمان با دكور خانه

مبلمان راحتي يك حس خاص و منحصر به فردي را در خانه‌ها بوجود مي‌آورد و اين روزها بدون وجود آنها شايد حس كنيم چيزي در خانه كم است. اگر فضاي منزل شما بزرگ است و مبل سلطنتي و يا استيل و ... هم داريد كه رنگ خنثي دارد، سعي كنيد رنگ مبل راحتي خود را شاداب تر انتخاب كنيد. اين روزها در قسمتي از ديوار خانه كه مبل راحتي را مي‌چينند از تابلوهاي دكوراتيو رنگي جذاب استفاده مي‌كنند. اين تابلوها معمولا داراي رنگهاي موجود در پارچه مبل راحتي هستند. با اين كار شاهد يك دكور خيلي خاص و بي نظير خواهيد بود.

هارموني رنگها براي انتخاب در پارچه مبل راحتي

اگر شما جزء آن دسته از افرادي هستيد كه علاقه مند به مبل‌هاي دو يا سه رنگ هستند، بايد يك توجهي به هارموني رنگها داشته باشيد تا بهترين انتخاب را كنيد. استفاده از رنگهاي سرد و گرم و يا خنثي و شاداب انتخاب‌هاي جسورانه و شيكي است. سعي كنيد ذهن خود را خلاق پرورش دهيد. براي مثال انتخاب رنگ طوسي در كنار رنگ زرد يك انتخاب شاهكار است كه هر كسي را عاشق خودش مي‌كند. افراد باهوش و خوش ذوق دست به اين انتخاب‌هاي جذاب ميزنند و شما به عينه شاهد يك معجزه در زيبايي خواهيد بود.

دوام مبل راحتي

همانطور كه مي‌دانيد اين جنس مواد به كار برده شده در داخل مبل است كه دوام آن را تضمين مي‌كند. جنس كلاف و پلي استر و ... همه در تعيين ماندگاري يك مبل نقش دارند. سعي كنيد از فروشگاه‌هاي معتبر و با سابقه فروش بالا خريد كنيد تا خيالتان از اين بابت‌ها راحت باشد.

تعمير مبل راحتي

معمولا مبلمان راحتي از جنس‌هاي خوبي برخوردار هستند و مانند مبل‌هاي ديگر حساس نيستند و به راحتي از بين نمي‌روند. اما هر جنسي هر چقدر هم كه خوب باشد گاهي ممكن است دچار پوسيدگي و خرابي و ... شود. اگر براي مبل راحتي شما به هر دليلي مشكلي بوجود آمد، اصلا جاي نگراني وجود ندارد بسياري از كارگاه‌ها اين تعميرات را انجام مي‌دهند و مثل روز اول مبل را به شما تحويل مي‌دهند.

كاربرد فوم در توليد مبل راحتي

هر مبلي نياز به يك اسفنج دارد، در مبل‌هاي راحتي به جاي استفاده از اسفنج از فوم‌ها استفاده مي‌كنند زيرا دوام آنها بيشتر است. اين فوم‌ها به دو دسته فوم گرم و فوم سرد تبديل مي‌شوند. فوم گرم براي استفاده از كف مبل بسيار مناسب است زيرا چگالي كمي دارد. فوم سرد هم داراي خاصيت ارتجاعي است و گزينه ي خوبي براي استفاده در كف مبلمان است و حالت خود را بيشتر از فوم گرم حفظ مي‌كند.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۶:۵۶ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

تميز كردن لكه از روي فرش ماشيني


سركه . جوش شيرين يك استدلال منزه كننده بسيار عالي ميباشد شماره قاليشويي در مشهد اين دو عنصر، دارنده خاصيت شيميايي متفاوتي مي باشند، سركه اسيدي ميباشد، در حالي كه جوش شيرين خنثي ميباشد زماني كه با هم ادغام ميگردند، دي اكسيد كربن ساخت مي نمايند، كه منجر توليد حباب هاي تميزكننده و بي نظيري مي‌گردد. در كنار اين دو ماده، شما همينطور به ريكا ساده و آب گرم ،نياز داريد همينطور مي توانيد براي نظافت كردن فرش ها از جوش شيرين و آب گرم نيز به كارگيري نماييد.

براي نظافت كردن فرش پودر جوش‌شيرين را روي لكه فرش بريزيد و سركه سپيد را اضافه فرمائيد. بعداز كل شدن يك دستمال با اقتدار جذب بالا را ، روي فرش بكشيد تا سركه را جذب نمايد، بگذاريد اين بخش كم آب خواهد شد.

با جاروبرقي ما‌نده جوش‌شيرين را عده نمائيد. براي لكه‌هاي گران قدر‌خيس از جوش‌شيرين به تنهايي به كار گيري فرماييد. آن را روي فرش بپاشيد و دست‌كم پس از نيم ساعت جاروبرقي بزنيد. به كارگيري از نمك: ادغام سركه و نمك نيز از ميان‌پيروز لكه فرش ميباشد. اين نمك و سركه را به طور خمير درآوريد و روي لكه بريزيد، بگذاريد تا جذب شوند. دستمال مرطوب را روي محل متبوع بماليد. پس از كم آب شدن جاروبرقي بزنيد.


تزكيه لكه از روي فرش ماشيني


براي نظافت كردن فرش ماشيني با بخار، آب را درون دستگاه بخارشور بريزيد. كاتالوگ دستگاه را با تمركز بخوانيد. در شكل اذن استعمال از مواد شيميايي، بهتر ميباشد به مكان آن از تركيب آب و سركه به كار گيري نمائيد. سركه ،به طور طبيعي به شدت اسيدي ميباشد، اين خصوصيت آن منجر گرديده تا يك ادغام عالي براي پاك كردن فرش باشد ؛ بوي نامطبوع، را از في مابين مي‌برد و خاك و لكه ها را نيز از ميان ميبرد. شما ميتوانيد از سركه ،به طور خالص به كار گيري نمائيد يا اين كه آن را با آب داغ تركيب نمائيد ، به جهت ساختار بسيار اسيدي اش، نخست آن را روي بخشي از قالي‌كوچك مرطوب آزمايش نمائيد، و بعد از آن روي تمام فرش بريزيد اين يك تميز كننده فرش كارآمد خانگي ميباشد.

به كارگيري از پراكسيد هيدروژن

پراكسيد هيدروژن تميزكننده فوق‌العاده‌اي به خصوص براي لكه‌هاي پروتئين و خون ميباشد. اين تميز كننده فرش خانگي، خير صرفا سهل و آسان تهيه و تنظيم ميشود، بلكه اثر گذار نيز ميباشد ؛ پراكسيد هيدروژن ،وايتكس عالي ميباشد كه از اكسيژن براي شكستن پيوندهاي في مابين باكتري ها، خاك و سطح فرش به كار گيري مي نمايد افزودن يكسري قطره ليمو درين مايع منجر توانمند خيس شدن محلول ميشود، و بدين ترتيب به از در بين بردن ذرات چسبيده به فرش امداد مي نمايد.


برچسب: شماره قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۳:۲۸ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

فرش ايراني را چطور بشناسيم و بشوييم؟


چه قصد خريد آنلاين داريد يا اين كه چه به طور حضوري،  شماره قاليشويي در مشهد  در صورتي‌كه بيشتراز يك فرش با طرح يكسان ديديد، پس مطمئن باشيد آن فرشها دستباف نيستند. فرشهاي دستباف اهل ايران، حتي در حالتي كه طرح يكساني هم داشته باشند، از يك سبك نيستند

طرح پشت فرش


در‌حالتي كه فرش را برگردانديد و طرح فرش به وضوح قابل مشاهده بود، پس يعني آن فرش يك فرش دستباف ايرانيست.

ريشه


در‌صورتي‌كه ريشه فرش بعداز بافت فرش به آن اضافه گرديده باشد، پس يعني به يك فرش ماشيني مي نگريد. ريشه فرش دستباف اهل ايران به فرش متصل ميباشد.

ارزش


مدام به خاطر داشته باشيد كه درصورتي كه ارزش فرش به نسبت خويش آن بسيار مطلوب و ارزان به حيث مي‌رسد، پس احتمالا آن فرش، يك فرش ماشينيست. تفاوت بها فرش ماشيني با فرش دستي بسيار بالاست. پس در شرايطي‌كه ارزش فرش زير ميباشد، به احتمال زياد يك فرش بي‌كيفيت ماشينيست.

آنچه موردنياز ميباشد قبل از خريد فرش بدانيد: نكات خريد فرش اهل ايران
پيش از خريد يك فرش اهل ايران، يك‌سري نكته ميباشد كه مي بايست از آن‌ها درايت داشته باشيد. فروشندگان اكثري مي باشند كه فرشهاي اهل ايران تقلبي را به مكان مال اصل مي‌فروشند، پس يقين نتيجه ها فرماييد كه فرشي كه مي‌خريد اصل باشد.

متاع اصل
ممكن ميباشد فروشنده به شما بگويد كه‌اين فرش، حقيقتا يك فرش دستباف ايرانيست، در حالي كه اساسا يك مثال شبيه ماشينيست. اما راههايي براي تشخيص فرش دستباف از فرش ماشيني وجود داراست. به پشت فرش نگاه فرمائيد: اگه بتوانيد طرح فرش را به وضوح ببينيد، پس آن فرش حقيقتا يك فرش دستباف ميباشد. در شرايطي‌كه طرح فرش زياد بديهي يا اين كه ابدا قابل مشاهده نباشد، پس يك فرش ماشينيست.

كيفيت
در صورتي فرشي كه به آن مي نگريد، حقيقتا يك فرش ايرانيست، پس ممكن ميباشد بخواهيد كيفيت آن را نيز چك فرمائيد تا متوجه گرديد قيمتي كه در قبال آن مي‌پردازيد بها مناسبيست يا اين كه نه. درصورتي كه بافت فرش كم آب و زبر ميباشد و رنگهاي آن نيز تيره و كدر مي‌باشند، به احتمال زياد با نخ كهنه تنظيم گرديده از پشم گوسفندي كه ذبح گرديده بافته گرديده‌است. اين مسئله به ايجاد فرش كيفيت پاييني سبب ساز مي شود كه ماندگاري بسيار مقداري هم خواهد داشت.

همينطور به تعداد گره‌ها در هر متر مربع (كتف) دقت فرماييد.


۱۰ آيتم به كارگيري از ليمو در مصارف خانگي
ليموترش هاي خوشمزه علاوه بر چاي و به كارگيري از دسرهاي خوشمزه مفاد مصرف ديگري هم داراست. يك سري عدد ليمو را خرد كرده و مهيا نمائيد تا در‌اين موردها به فعاليت برده شوند.

چه طور پد قابل قبولي براي فرش اهل ايران گزينش كنيم؟
در هنگام خريد فرش، به خريد يك پد فرش نيز نياز داريد. از آنجايي كه پد فرش خير فقط موجب سلامت ماندن فرش شما بر روي زمين مي‌گردد، بلكه بر قدمت فرشتان نيز ميافزايد، باور نتيجه ها نمائيد كه پد قابل قبولي مي خريد.

ضخامت
پدهاي فرش بسته به ذوق وسليقه فردي شما در ضخامتهاي متفاوتي در بازار وجود دارا هستند. هرچه زيرانداز ضخيمتر باشد، بيشتر جلوي ضربه را مي گيرد. در‌حالتي كه گرايش داريد تا بر روي سطح طاقت فرسا راه و روش برويد، ممكن ميباشد بخواهيد زيرانداز نازكتري تنظيم فرمائيد.

مواد به فعاليت رفته
مال زيراندازهاي فرش ممكن ميباشد از پلاستيك، نمد، پلي‌استر يا اين كه اسفنج اورتان ِتصنعي باشد. زيراندازهاي پلاستيكي ممكن ميباشد بشكنند يا اين كه به پشت قالي بچسبند، زيراندازهاي اسفنجي هم توكل‌گاه قابل قبولي براي فرش نيستند ممكن ميباشد صاف گردند. زيرانداز نمدي پلي‌استر محل تكيه دادن قابل قبولي براي فرش ميباشد و قدمت زمانبر اي داراست.

اندازه
اعتقاد و باور نتيجه ها فرمائيد كه زيرانداز فرشي بخريد كه حدود يك اينچ سواي احتساب ريشه ها، از فرش اساسي كوچكتر باشد. چنين زيرانداز از تحت فرش قابل مشاهده وجود ندارد و بازدارنده تا ميل كردن و شكستن حاشيه فرش نيز مي گردد.

نكات قاليشويي ؛ پاك كردن ريشه‌هاي فرش
نظافت كردن فرش اهل ايران به سادگي از روش با جاروبرقي قابل اجرا ميباشد اما در ارتباط ريشه ها چطور؟ با دنبال‌كردن اين فرايند مي‌توانيد ريشه‌هاي فرشتان را در كوتاهترين مجال ممكن منزه فرمائيد

از كف زمين حفظ نمائيد
پيش از نظافت كردن فرش، يك پلاستيك آشغال را به ياروهمدم يك حوله بر روي آن، پايين ريشه فرش قرار دهيد. اين فعاليت از آلوده و كثيف شدن كف زمين دوري ميكند، خير فقط از كف زمين نگهداري ميكند بلكه تميز كاري را نيز آسانتر مينمايد.

ريشه ها را كتف بزنيد
به آرامي ريشه ها را كتف يا اين كه برس بكشيد تا هر سيرتكامل گرد و خاك و كثيفي از آن بيرون گردد

شيوه نظافت كردن ريشه‌ها
شيوه پاك كردن ريشه ها:

پاره اي آمونياك ( سواي كف صابون خانگي )
كمي آب گرم
يك تكه اسفنج يا اين كه پارچه سپيد ِمنزه را در محلول فوق فرو ببريد و آن‌گاه به آرامي روي ريشه‌ها بكشيد
يك شيوه ديگر براي شستن ريشه ها
طريق شستن:

۱ اونس سركه
۸ اونس آب گرم
با به كار گيري از يك تكه اسفنج يا اين كه پارچه ي سپيد ِپاك ِديگر، ريشه‌ها را بشوييد.
هنوز هم ريشه‌ها كثيفند؟
در صورتي ريشه‌هاي فرش هنوز هم آلوده ميباشد، دو مرحله ي فوق را مجددا تكرار فرمائيد تا منزه گردد.


برچسب: شماره قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۱:۱۲ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

چطور از بوي نم فرش خلاص شويم؟


بوي نم فرش بويي غير مطلوب و آزاردهنده ميباشد كه ميتواند شماره قاليشويي در مشهد منجر ساخت حسي نا مطلوب در اعضاي خانواده خواهد شد. در شرايطي كه شما نيز با اين خلل مواجه بوده و پيرو رويكرد هايي براي زدودن بوي نم فرش ماشيني و خلاصي از آن مي باشيد، ميتوانيد با مطالعه اين راهنما، طريق هاي گفته شده در آن را آيتم استعمال قرار دهيد. شيوه هايي كه با وجود موثر بودن معمولي مي باشند و در اكثر زمان ها منازل مي‎قدرت آنان را به‌عمل گرفت.

 


انگيزه ساخت و ساز بوي نم فرش
عامل ها مختلفي از حالت آب و هوايي گرفته تا ايرادات ساختماني، در بوجود وارد شدن نم فرش و در سود تكثير بوي نم فرش در محيط مفيد مي‌باشند. اين عامل ها در بالا سبب ساز نفوذ رطوبت به درون فرش مي گردند، در شكل بي توجهي و تداوم اين قضيه، رطوبت در فرش ما‌نده و كم كم بوي نامطبوعي از آن بر مي‌خيزد كه با گذر وقت گير شدت آن افزوده مي‌گردد.

 

طريق‌هايي براي رفع بوي نم فرش
براي رفع بوي نم شيوه هاي مختلفي وجود داراست ولي شايسته ترين طرز‌هايي كه مي‌اقتدار آيتم به كارگيري قرار اعطا كرد، نحوه هاي خانگي و طبيعي مي‌باشند، چون از يكسو در دسترس بوده و بكارگيري آن ها براي بيشتر خانواده قابليت و امكان پذير ميباشد و از سوي ديگر به انگيزه نادر هزينه بودن، سبب ارتقاء هزينه هاي خانواده نميشوند؛ ضمن اينكه تاثير مناسبي نيز دارا هستند. به همين انگيزه ما سه آيتم از طريق هايي خانگي و طبيعي را به شما معرفي ميكنيم، شيوه‌هايي كه از موادي زيرا جوش شيرين، اسطوخودس يا اين كه ليمو ترش در آن‌ها استعمال مي شود، موادي كه همه طبيعي بوده و عارضه ها مواد شيميايي را نيز به ياروهمدم ندارند.

 


تاثير جوش شيرين در رفع بوي نم فرش
جوش شيرين ماده‌اي ميباشد كه در منازل متعددي يافت ميشود و كاربردهاي گوناگوني داراست، شايد برايتان جذاب باشد كه بدانيد از جوش شيرين براي از في مابين بردن بوي نم در فرش نيز مي‌قدرت به كار گرفت و اين فعاليت به سهولت و آساني اجرا ميگيرد. بدين مراد كافي ميباشد مقداري جوش شيرين را بر روي آن قسمتي از فرش ماشيني كه بوي نم گرفته ميباشد، بريزيد و آنگاه آن را با به كارگيري از جارو يا اين كه فرچه مالش دهيد تا به خورد فرش رود، هم اكنون 24 ساعت شكيبايي فرمائيد و بگذاريد جوش شيرين به به عبارتي شرايط باقي بماند. بعداز اين بازه زماني با به كار گيري از يك جارودستي جوش شيرين را از سطح فرش گردآوري فرمائيد. در مرحله سپس يك دستمال نصفه مرطوب را برداشته و آن را روي محل موردنظر بكشيد.

ولي هنوز فعاليت به نقطه پايان نرسيده ميباشد، در قدم پايان يك قاشق غذاخوري سركه سپيد را داخل يك جام آب بريزيد و آن را هم بزنيد. حالا ادغام نتيجه ها را در ظرفي مانند يك شيشه شوي خالي و پاك ريخته و آن را بر روي به عبارتي بخش فرش اسپري نماييد. بعد از سپري شد 15 دقيقه يك اسفنج برداشته و با شامپو، فرش را شستشو دهيد، به نحوي كه اثري از جوش شيرين يا اين كه سركه سپيد بر روي آن باقي نماند. در صورتي‌كه اين فرايند را به صحت و با تمركز جاري ساختن دهيد، انتظار مي رود بوي نم فرش تا حد قابل مراعات اي كاسته شده و از ميان برود.

حذف بوي نم فرش با ليمو ترش
ليموترش نيز يك ماده طبيعي و قابل دسترس در اكثر منزل هاست كه با به كارگيري از آن مي شود به نبرد بوي نم فرش رفت. درين طرز صرفا مي بايست يك ليمو ترش را نصف كرده و آن را بر روي نصيب هايي از فرش كه ساخت بوي نامطلوب مي نمايند، قرار دهيد. خواص اسيدي ليمو ترش سبب ساز مي گردد تا كارداران ساخت‌و‌ساز كننده بوي نم از در ميان بروند. پاره اي چشم به راه بمانيد تا ليمو ترش اثر خويش را بگذارد، بعد مي‌توانيد به شستشوي فرش پرداخته و كاهش بوي نامطبوع را شم نماييد.

نقش اسطوخودوس در زدودن بوي نم فرش
براي مثال نحوه هايي كه در حذف بوي نم فرش كاربرد دارااست، به كار گيري از اسطوخودوس ميباشد. مطلقا ميدانيد كه اسطوخودوس گياهي ميباشد پرخاصيت كه بويي بسيار خوب و وقار‌نصيب داراست. بكارگيري اين طرز موجب ميگردد تا فرش شما بو مطبوع اسطوخودوس را به خويش بگيرد. براي استعمال از اين‌شيوه به گل‌هاي جديد اسطوخودوس نياز داريد. در قدم اوليه مي بايست به معيار نصف واحداندازه گيري از گل‌هاي جديد اين گياه را تنظيم كرده و آن ها را خرد فرمائيد، آنگاه گل‌هاي خرد گرديده را درون هاون ريخته و آنان‌را له نماييد. به‌دنبال يك واحد اندازه گيري جوش شيرين را به گل‌هاي اسطوخودوس اضافه كرده و آن‌ها‌را خوب بهم بزنيد تا با هم ادغام شوند.

درحال حاضر مي توانيد مخلوط نتايج را بر روي نصيب‌هايي از فرش كه مي خواهيد، بپاشيد. براي مشاهده اثر اين ادغام ما يحتاج ميباشد 30 تا 60 دقيقه در انتظار بمانيد. هرچه فرصت بيشتري شكيبايي فرمائيد، اثرگذاري ادغام بيشتر خواهد بود، به عنوان مثال مي توانيد اذن دهيد ادغام تعدادي ساعت يا اين كه يك شب تا صبح روي فرش باقي بماند. در نقطه پايان نيز با به كارگيري از جاروبرقي مواد را از روي فرش گردآوري فرماييد. جوش شيرين بوي ناخوشايند را حذف كرده و اسطوخودوس نيز بو خير و خوبي از خويش متصاعد مي‌نمايد كه در سود فرشتان بوي مطبوعي پيدا خواهد كرد.

 

رو‌ش‌هاي ديگر حذف بوي نم فرش
گرچه به كارگيري از راهكارهاي بالا تا حدود متعددي ميتواند به شما در از دربين بردن بوي نم در فرش ياري دهد، ولي طريق‌هاي ديگري نيز دراين باره وجود دارااست كه ولي هزينه آن ها بيشتر از طريق‌هاي معرفي گرديده‌است. به كار گيري از روغن ضروري كه از بخش‌هاي معطر گياهان مانند برگ، گل يا اين كه پوست بدست مي آيد و مخلوط آن با جوش شيرين نيز يكي نحوه‌هاي موءثر ميباشد. درين طرز مي توانيد از روغن گياهي استعمال نماييد كه رايحه و بوي آن را بيشتر مي‌پسنديد.

روغن اسانس نيز قابل به كار گيري ميباشد كه به دليل كاهش هزينه مي‌قدرت آن را با جوش شيرين تركيب نمود. طريق عمل نيز مانند گذشته ميباشد، روغن ضروري يا اين كه روغن اسانس را با جوش شيرين تركيب كرده و بگذاريد مخلوط نتايج براي تعدادي ساعت روي فرش باقي بماند، بعد از آن آن را با جاروبرقي از روي فرش گردآوري فرمائيد.


برچسب: شماره قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۹:۳۱ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

تفاوت گليم فرش با فرش فريز


حدود پنجاه سال پيش حادثه مهمي در كاشان به‌زمين‌خورد كه آينده اقتصادي جمهوري اسلامي ايران و كاشان را زير تاثير قرار اعطا كرد . آن حادثه ، ظهور صنعت قاليبافي ماشيني در كشور ايران بود . شماره قاليشويي در مشهد  در جمهوري اسلامي ايران و به خصوصو تبريز و كاشان قالي دستبافت به وفور بافته ميشود و براي بر طرف كردن نياز هاي عموم ، اكثرا هر منزل يك دار قالي براي قاليبافي داشت . امروزه نيز در جمهوري اسلامي ايران اكثرا منازل دارنده فرش ماشيني مي باشند و ميتوانند از آن براي استراحت و زيبايي به كار گيري نمايند كه براي مثال اين قالي ها فرش فريز و گليم فرش است . نزديك به سال هاي 1350 دستگاهي به اسم ژاكارد به ناحيه كاشان وارد شد . كاشان به انگيزه فعال بودن در صنعت نساجي مملكت پتانسيل تبديل شدن به قطب قالي مملكت را داشت به همين عامل اين دستگاه به‌اين ناحيه وارد شد . از اين دستگاه براي بافت اولي فرش ماشيني جمهوري اسلامي ايران به كار گيري شد . دستگاهي كه شخصي به همين اسم در فرانسه براي استعمال در بافتن پارچه و منسوجات ابتكار كرده بود . در صدر عموم شناختي از اين نوع قالي ها نداشتند ولي به لطف واردات قالي هاي ماشيني بلژيكي و تبليغات اين صنعت در كشور‌ايران و عالم مكان خويش را گشوده كرد . امروزه به لطف پيشرفت روز افزون تكنولوژي پنج نوع قالي ماشيني در بازار مو جود ميباشد كه در پي مي‌خواهيم به معرفي و مقايسه دونوع از آن‌ها كه مقايسه گليم فرش با فرش فريز ميباشد به طور بدون نقص و نكاتي كه در اين مورد براي خريد مي بايست بدانيد بپردازيم كه شما ميتوانيد درپي هم پا ما باشيد.

 

1- تفاوت گليم فرش با فرش فريز
گليم فرش و فرش فريز دو نوع از قالي هاي ماشيني مي‌باشند كه مولف تفاوت آنان‌را براي شما فراهم نموده است تا بتوانيد بخوانيد و استعمال قابل قبولي براي خريد خويش داشته باشيد . فرش فريز جزيي از فرش هاي فانتزي و امروزي ميباشد كه ازالياف پلي استر بافته مي گردد و دارنده مقاومت بالا نيز ميباشد . در صورتيكه چه قاليهاي فريز دارنده سطح نرمي مي‌باشند البته در عين هم اكنون با دوام وقدرتمند مي باشند و مي قدرت دوام آنان رابيشتر از دوام گليم فرشها اعلام‌كرد . گليم ها نيز به انگيزه داشتن پرزهاي كوتاه دارنده سطح وحشتناك و صاف ميباشند .

 

1-1- گليم فرش زيباتر ميباشد يا اين كه فرش فريز
به كارگيري گليم بيشتر به خيال و خاطر زيبايي و اصالت ميباشد تا دوام و راحتي . به همين ادله گليم فرش هاي ماشيني را در مكانهايي كه نياز به قانوني بودن دارا‌هستند مثل اتاق هاي پذيرايي ، هال و محل ملاقات به كارگيري مي نمايند تا هم قشنگ باشد و هم به اطراف رسميت ببخشد . البته فريز به انگيزه اين كه در جايگاه هاي فانتزي و امروزي قرار مي‌گيرد ميتواند در اتاق خواب ها و اتاق خردسالان كه بيشتر جنبه هاي فانتزي و يا اين كه كودكانه دارا‌هستند استعمال شود . نرمي و راحتي اين نوع قالي ها مي‌تواند براي استراحت نيز به فعاليت گرفته خواهد شد . هم اينگونه نخ هاي فريز بلند خيس و در هم تنيده خيس از فرش ماشيني گليم مي‌باشند و براي راحتي و استراحت مي قدرت از آن به كار گيري موفقيت .

 

1-2- آناليز پا خور بودن فرش فريز و گليم فرش
در اينجاي گفت و گو جا دارااست كه به چك پاخوري و جاپا درين دو نوع فرش ماشيني بپردازيم . از آن‌جا كه فرهاي فريز دارنده نخ هاي بلند خيس و پرزهاي بيشتري ميباشند سازه بر اين هنگام راه و روش رفتن روي ان مكان پا مي‌ماند و به جاپا تبديل ميشود . ولي در گليم فرش به خيال و خاطر ضخامت بسيار نادر ، كمتر مكان پا ميماند و به همين استدلال سايه خوري و پاخوري كمتري داراست .

 

1-3- مراقبت از فرش فريز و گليم فرش
پيشنهاد گرديده است كه با كفش و كفش تابستاني به هيچ عنوانروي گونه هاي فرش فريز راهنرويد به دليل آنكه به انگيزه داشتن پرزها و نخ هاي بلند ، به‌سرعت ميكروب ها و كثيفي هاي كفش را به خويش جذب مي نمايد و بافت فرش زخم مي‌زند . براي فرش گليم اين آيتم را بايستي رعايت كرد البته به ترازو كمتر . در‌صورتي‌كه ناچاريد كه از كفش تابستاني يا اين كه كفش براي روش رفتن بر رروي فرشها استعمال فرمائيد پيشنهاد مي‌كنيم كه مطلقا ، آن‌ها را پاك نماييد تا ميكروب ها را به عمق اين دونوع قالي جابجايي ندهيد . هيچ زمان اين دونوع فرش ماشيني را در جايي كه رطوبت زياد ميباشد را قرار ندهيد ، چرا‌كه سبب ساز از ميان رفتن الياف و پوسيدگي آنان ميگردد . همينطور سبب ساز ساخت كپك و ميكروب هاي رطوبتي ميگردد كه براي اشخاص حاضر در خانواده نيز بسيار خطرناك و آلوده و كثيف كننده ميباشد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۰:۴۳ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

راهنماي انتخاب بهترين سايز فرش ماشيني


شايسته ترين سايز فرش ماشيني عمدتا به فضايي كه قرار ميباشد شماره قاليشويي در مشهد در آن قرار گيرد، متعلق ميباشد. فرش به انگيزه دارا بودن فرم مسطح و بزرگ خويش منجر جداسازي فضاهاي متفاوت منزل ميشوند. اينك فكر كنيد تمامي وسايل منزل را روي فرش قرار داده ايد، بدون‌شك خانه شما با وجود حجم خويش در يك فضاي كوچك محصور گردد و منزل كوچك خيس از قبلي به حيث مي‌آيد.
از طرفي در شرايطي كه همه وسايل را از روي فرش برداشته و همه مبلمان يا اين كه وسايل ديگر تزئيني را در دور و بر فرش قرار دهيد، ظواهر فرش ناموزون شود و سبب ساز ساخت و ساز تضاد و مغايرت در گوشه و كنار مي توان به صورتي كه هيچ سيرتكامل هارموني در منزل شكل نگرفته ميباشد و در ذهن تماشاچي شم تضاد و مغايرت مشهودي بوجود مي‌آيد. تعيين يك فرش با سايز تبارك خيس و يا اين كه كوچك خيس از دور و بر نيز ايرادات خاص خويش را داراست. مي قدرت اذعان كرد مبلمان براي هال و پذيرائي، خدمت خواب براي اتاق خواب و همينطور ميزناهار خوري براي آشپزخانه ترازو هاي نيكي جهت انتخاب اندازه فرش ميباشند.
گهگاه فرش براي استفاده كننده حكم كف پوش را داراست در حالي كه براي برخي ديگر شم خفگي را ساخت مي نمايد، همينطور برخي از اشخاص عشق مند مي‌باشند به سمت و سوي مينيمال كشيده شوند و مبلمان به طور كامل بر روي كفپوش قرار گيرد و براي آشپزخانه صرفا يك قالي كوچك فانتزي قرار دهند.
به عنوان مثال فرش كرم رنگ در بعدها بلندمرتبه براي فضاي مالامال رفت و آمد خوشگل ميباشد ولي بعداز مدتي از خريد فرش منصرف ميشويد به اين دليل‌كه تخت گاز آلودگي ها را اكران ميدهند و شست و شوي آنان مخصوصا بعدها والا، سخت ميباشد و همينطور بعضي قالي شويي ها ممكن ميباشد به فرش شما زخم برسانند و فرش در گير دو رنگي و ايرادات ديگر گردد.

شايسته ترين سايز فرش ماشيني براي پذيرايي
شايسته ترين سايز فرش ماشيني براي پذيرايي سايزي است كه منجر گردد مبنا هاي مبل بر روي آن مكان بگيرد و ميز جلو مبلي نزديك به نصيب مركزي فرش مكان گيرد تا دكوراسيوني منظم و آراسته گرديده اي داشته باشيم. البته چنان چه قصد داريد از فرش هاي فانتزي و كوچك خيس از حد استاندارد به فعاليت بريد مي بايست فرش را در راس فضا پهن نماييد و از قرار دادن وسايل بر روي آن بپرهيزيد.
جهت تعيين شايسته ترين سايز فرش ماشيني براي پذيرايي چنان چه ميز جلو مبلي شيشه اي يا اين كه كوچك داريد ميتوانيد از فرش هاي كه ترنج مياني دارا‌هستند، به كارگيري نماييد از طرفي در صورتي ميز جلو مبلي شما چوبي و تو مالامال ميباشد، بهتر ميباشد از فرش با ترنج مياني به عمل نبريد چرا‌كه طرح آن نمايان نخواد بود.
سفارش مي شود در شكل قصد به استعمال از مبلمان ال به طبع شالوده هاي آن روي فرش قرار گيرد و طرح و رنگ فرش نيز بهتر ميباشد پر‌نور و دارنده برنامه اي معمولي باشد تا دور و بر والا خيس به حيث رسد.

شايسته ترين سايز فرش اتاق خواب
درخصوص شايسته ترين سايز فرش ماشيني براي اتاق خواب ها بايستي گفته كه اكثر اوقات اشخاص ترجيح ميدهند براي اتاق بچه از موكت به كارگيري نمايند تا طفل امنيت بيشتري داشته باشد در حالي كه اتاق خواب نوجوان بهتر ميباشد پاركت يا اين كه موزاييك باشد تا شم امروزي بودن كه اعلب نوجوان درپي ان مي باشند، ساخت خواهد شد، ترجيحا بهتر ميباشد از فرش هايي با حدود يك سوم مساحت اتاق به كار گيري نمايند.
شايسته ترين سايز فرش ماشيني براي اتاق خواب سايزي ميباشد كه تخت خواب يا اين كه به طور كامل بر روي فرش و يا اين كه تماما بر روي كفپوش قرار گيرد. بعضي از اشخاص گرايش دارا هستند كه فرش را به نحوي در اتاق خواب قرار دهند كه او‌لين گام هاي خويش را زماني كه از خواب بر مي‌خيزند بر روي فرش قرار دهند. با اين اكانت مي اقتدار اذعان كرد كه شايسته ترين سايز فرش ماشيني براي اتاق خواب ها، كمتر از يك دوم مساحت اتاق ميباشد ولي به صورت كلي به ذوق و اخلاق مخاطب بستگي دارااست.
بعد ها استاندارد و رايج فرش ماشيني
گونه هاي سايز فرش ماشيني در يك سري سال اخير بسيار متنوع گرديده‌است و استدلال آن هم اين ميباشد كه دستگاه هاي ايجاد و بافنده فرش بسيار توسعه يافته گرديده اند. اينك گونه هاي سايز فرش ماشيني مانند فرش 6 متري، فرش 9 متري و فرش 12 متري و اشكال قالي‌كوچك و گوشه فرش نيز در بازار جان دار ميباشد. از بعد ها رايج فرش ماشيني ميتوان به مورد ها پايين اشاره داشت:
گوشه هاx1.5 – 1x2 – 1x3 – 1x4 1
گونه هاي قالي‌كوچك ها x2. 5 – 1.5x2.301.5
اشكال فرش x3 – 2.5x3.5 – 3x4 – 4x62
امروزه نيازي وجود ندارد استرسي بابت تعيين شايسته ترين سايز فرش ماشيني داشته باشيد به اين دليل كه با امروزي خيس شدن چيدمان ها، ابعادي همانند فرش گرد و فرش بيضي نيز به ويترين فروشندگان فرش ماشيني اضافه شد‌ه‌است كه در بيشتر مفاد بايد مشتري پيشنهاد دهد تا براي وي فرش موردنظر را ساخت و ساز نمايند.


برچسب: شماره قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۱:۴۸ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

كليك رقابتي گوگل و تسخير رتبه 1 گوگل

جستجو به جستجو رقيب را پايين بكشيد و كليك به كليك گوگل را تسخير كنيد

مجموعه شيك رنك مفتخر است بار ديگر با آغاز ارائه خدمت و سرويس جديد و فوق العاده كارآمد را خدمت شما گراميان رونمايي و معرفي نماييد

اين سرويس عبارت است از :

هدف واقعي سرويس فوق در اين شعار كاملا مشهود است سرويسي جديد و كاملا ايمن كه در واقع نسخه ارتقا و توسعه يافته از سرويس هاي قبلي شيك رنك مي باشد

همانطور كه از نامش پيداست با يك سرويس پيشرفته از جستجوي رقابتي با كليك ارگانيك گوگل روبرو هستيم .
در اين سرويس علاوه بر جستجو و كليك ارگانيك از جايگاه كنوني سايت شما در گوگل و ارتقا ctr و افزايش جايگاه سايت ، فراتر از آن صفحه نتايج بعدي و قبلي سايت كه در واقع رقيب هاي سايت محسوب مي شوند جستجوي رقابتي صورت مي پذيرد .
جستجوي رقابتي به جستجوهاي بدون كليك گفته مي شود كه در صفحه بعد و قبل از نتايج سايت ما در گوگل قرار دارند .
سايتي در جايگاه بالاي گوگل است اما كاربران زيادي پس جستجو بر روي آن كليك نكنند در واقع نرخ كليك و CTR سايت رقيب شما در مقايسه با جايگاه سايت شما كاهش يافته و گوگل با استفاده از الگوريتم RankBrain جايگاه و رتبه سايت رقيب كاسته و سايت شما را بهبود مي دهد.
 
در الگوريتم جديد گوگل بيشتر سايتها بصورت شناور در صفحات بعد و قبل بصورت غير ثابت و پرشي هستند .
بطور كلي دليل اين فرايند اين است كه گوگل با ارتقا و كاهش  يا و جايجايي نتايج خود ، رتبه سايت ها در رده بندي (پرش + افت يا ارتقا ) گوگل واكنش و علاقمندي كاربران جستجو را نسبت به سايت ها را بررسي و رصد و سپس رتبه بندي مي كند . پر واضح است وقتي سايتي در صفحات بعدي يا قبلي گوگل نيز با جستجو و كليك و واكنش مثبت و افزايش نرخ كليك و ارتقا ctr روبرو هست بدون شك در هر بروز رساني و رده بندي جديد گوگل سهمي مجزا كسب خواهد كرد .
 
  • در سرويس جستجوي رقابتي و كليك ارگانيك گوگل دقيقا چه اتفاقي رخ مي دهد ؟
در سرويس جستجوي رقابتي و كليك ارگانيك گوگل مجموعه شيك رنك جستجو رقابتي بدون كليك براي نتايج رقبا و جستجوي با كليك براي نتايج سايت شما در 4 حالت زير رخ مي دهد .
 
 
مطابق تصاوير بالا و به عنوان مثال : سايت شما در جايگاه و صفحه 2 گوگل قرار دارد با اين سرويس شيك رنك علاوه بر جستجو و كليك در همين جايگاه كنوني يعني (حالت اول)
در (حالت دوم) جستجوي رقابتي براي نتايج بعد از جايگاه كنوني سايت شما (صفحه 3 گوگل)
و در (حالت سوم) جستجوي رقابتي براي نتايج قبل از جايگاه كنوني سايت شما (صفحه 1 گوگل)
و در (حالت چهارم) در صورت ورود سايت شما بصورت شناور در صفحه بعد يا قبل باز هم كليك دريافت خواهيد كرد .
 
  • جستجوي رقابتي چگونه انجام مي شود و چه تاثيري بر رتبه سايت در گوگل دارد ؟
جستجوي رقابتي يعني نمايش نتايج 1 صفحه بعد و 1 صفحه قبل نسبت به جايگاه كنوني شما در گوگل بدون اينكه كليكي صورت بگيرد . اين نوع جستجو و نمايش حجم بالايي از نتايج رقبا بدون كليك، به تنهايي باعث افزايش Impressions و كاهش Total Clicks نرخ كليك سايت هاي رقيب ، و شاهد كاهش ctr و رتبه سايت هاي رقيب ، و در نتيجه با افزايش كليك هاي صورت گرفته با افزايش ctr و ارتقا رتبه و جايگاه سايت ما در گوگل خواهيم بود

نكات كليدي:

اين سرويس براي نخستين بار توسط مجموعه شيك رنك در وب ايران طراحي و در دهه سوم فرودين ماه 1400 ارائه گرديده است

سرويس فوق در گروه سئو خاكستري قرار مي گيرد كاملا امن بوده و هيچگونه ريسكي براي هيچ سايتي حتي رقيب ضرري ندارد

اين سرويس با كف قيمتي و 50 درصد تخفيف ارائه گرديده است

اين سرويس براي عموم سايت ها مناسب بوده و براي سايتهاي بسيار بزرگ كه در رقابت شديد با كلمات پر جستجو و پر رقابت در نتايج برتر گوگل (1 و 2 و 3) هستند پيشنهاد مي شود

در اين سرويس جستجوهاي رقابتي به عنوان Impressions فقط براي سايت هاي رقيب ثبت خواهند شد.

براي مشاهده توضيحات كامل اين سرويس اينجا كليك كنيد و براي خريد اين سرويس پيشرفته به لينك زير مراجعه نماييد:
خريد و سفارش جستجوي رقابتي و كليك ارگانيك گوگل

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۹:۳۴ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

5 سرويس ضروري براي شتابدهي به كسب كار

دسترسي سريع به فهرست مطالب
 

پنل پيامك

سامانه پيام كوته يا پنل اس ام اس يكي از ابزارهاي مفيد و راحت ترين، بهترين و با صرفه ترين راه براي مديريت ارسال و دريافت انبوهي از پيامك ها در راستاي اهداف اقتصادي، سياسي، فرهنگي و عمومي براي شما مي باشد.
كمترين تعرفه در ارسال پيامك را با مجموعه شيك رنك تجربه كنيد
شيك رنك ارائه دهنده آني پنل هاي كاربري و نمايندگي ارسال پيامك با كمترين نرخ ممكن در ارسال از خطوط رند كشوري با امكانات كامل و قابليت هاي نامحدود و تحويل آني پنل بلافاصله پس از پرداخت
 
ديگر امكانات پنل پيامكي:
اضافه كردن شماره
اضافه كردن دفترچه
ارسال منطقه اي كشوري
ارسال منطقه اي ليست سفيد
ارسال مشاغل
ارسال مشاغل به تفكيك استان
ارسال از فايل متني و اكسل
ارسال از بانك شماره
ارسال پيامك تكي
ارسال دكل BTS
ايرانسل منطقه اي
ارسال نظير به نظير
ارسال كلمات كليدي
ارسال از روي نقشه
ارسال ايميل
ارسال پيام صوتي
پاسخگوي خودكار
مسابقه
نظر سنجي
سيستم ايميل
منشي عضويت
اخطاريه
تبريكات
اقساط
هدايا
نوبت دهي
صندوق انتقادات و پيشنهادات
كد خوان
ارسال پيامك انبوه
ارسال تدريجي
ارسال منطقه اي كشوري
ارسال بر اساس كد پستي
ارسال محله اي
ارسال بر اساس رده سني و جنسيت
همراه اول با تقسيمات كشوري
ارسال پترن
ليست سياه
امكان ارسال از موبايل
پشتيباني
ارائه خدمات وبسرويس
دانلود رايگان از آزمايشگاه افزونه
راهنماي استفاده از تمام خدمات
خط اختصاصي
خط اختصاصي هديه5000 
خط خدماتي عمومي
امكان خريد خط اختصاصي
برگشت وجه خودكار از پيامك هاي مسدود شده
تعرفه دريافت پيامك رايگان
ساير امكانات و قابليت نامحدود
 

نمايندگي فروش پنل پيامك

در​ پنل نمايندگي پيام كوتاه علاوه بر ارسال و دريافت پيامك و قابليت هاي نامحدود پنل كاربري امكان كسب درآمد از نمايندگي فروش پنل كاربري پيامك، شارژ پيامك و همچنين فروش خطوط پيامكي به كاربران زيرمجموعه خود را دارد.
شخص يا شركتي كه پنل نمايندگي پيامك تهيه مي كند، مي تواند پنل نمايندگي با دسترسي هاي مانند پنل خود تعريف كند و از فروش پنل نمايندگي و فعاليت زيرمجموعه ها كسب درآمد كند. در نمايندگي پنل پيامك ، نماينده قابليت تعيين بسته (تعرفه، امكانات، نمايندگي يا كاربري و …) بصورت نامحدود با دسترسي و قيمت هاي متفاوت نيز دارد.
كسب درآمد از پنل هاي نمايندگي ارسال پيامك (IPpanel) مجموعه شيك رنك با كمترين تعرفه ارسال در بين تمامي پنل هاي نمايندگي پيامك در كشور با امكانات كامل با قابليت هاي نامحدود و تحويل آني پنل بلافاصله پس از پرداخت *** ( براي مشاهده قابليت هاي سامانه پيام كوتاه با مراجعه به آدرس sms.chicrank.com و استفاده از نام كاربري و كلمه عبور demo نسخه آزمايشي پنل را مشاهده نماييد. )
 

بك لينك با كيفيت

اگر در مورد خريد بك لينك اطلاعي نداريد بايد به شما بگوييم كه يكي از روش هاي بهبود رتبه ي سئوي وب سايت است، در واقع لينك و انكر تكست سايت شما در وب سايت ها، وبلاگ ها و فرومهاي ديگر ثبت مي شود و عموما اين كار بايد در تعداد بالا انجام شود؛ در غير اين صورت بهبود وضعيت وب سايت شما در گوگل و رتبه بندي هاي ديگر مانند الكسا سخت تر خواهد شد.
 
برخي سيستم ها اقدام به فروش بك لينك مي كنند اما قوانين سئو را رعايت نكرده و وب سايت آن ها پس از مدتي پنالتي و از نتايج گوگل حذف مي شود؛ در اين باره بايد بگوييم كه اگر اين كار را به شركتي مطمئن بسپاريد بهتر است. زيرا آن ها وقت و هزينه ي شما را يك شبه به باد نمي دهند.
 
هر چه تعداد بك لينك از وب سايت هاي با رتبه ي الكساي خوب بهتر باشد قطعا سايت شما رشد بيشتري خواهد داشت و اين رشد مانا تر خواهد بود.
 
 
قطعا هر چه تعداد بك لينك هايي كه ثبت مي شوند ماندگار تر باشند و پس از مدتي ناگهاني حذف نشوند مي تواند تاثيرات بهتري روي وب سايت شما داشته باشد. پيشنهاد مي شود ابتدا به خريد هاي محدود اين كار را تست كنيد.
 
بك لينك ها را با فاصله زماني و جداگانه خريداري كنيد. پيشنهادهايي مانند “تبليغات در 10 سايت با پيج رنك 2 و 3” انتخاب مناسبي نيستند.
 
ضمن اين كه شما مي توانيد بك لينك ها را در صفحه هاي خاص و پربازديد يك وب سايت سفارش دهيد تا تاثيرش بر ربات ها و موتور هاي ايندكس گوگل بهتر باشد.
 
در اين ميان بك لينك هاي رايگان هستند كه در دايركتوري ها ثبت مي شوند، اين بك لينك ها ارزش زيادي ندارند و بهتر است از آن ها استفاده نكنيد.
 
 

رپورتاژ آگهي PBN

 
رپرتاژ آگهي يكي از روش هاي بهبود رتبه سئو در دنياي وب سايت ها است، دستور كار به اين صورت است كه وب سايت شما نياز به لينك هايي از سايت هاي ارزشمند، معتبر و قديمي خواهد داشت.
 
يعني متن هاي قابل كليكي كه وقتي كاربر روي آن ها كليك مي كند وارد صفحه اصلي وب سايت شما و يا لينكي از آن خواهد شد، ضمن اين كه اگر فكر مي كنيد اين روش به سئوي شما آسيب ميزند و نوعي تقلب است بايد بگوييم كه سخت در اشتباه هستيد.
 
در اين موارد وقتي نويسنده ي وب سايت متن و پستي را منتشر مي كند به معرفي تمام خدمات وب سايت شما خواهد پرداخت و بر اساس اين روش لينك هايي به وب سايت شما خواهد داد.
 
روشي كه توضيح داده شد باعث مي شود كه بك لينك هايي غيرمستقيم و البته قدرتمند به وب سايت شما ايجاد شود و قطعا مي تواند سئوي سايت شما را در مدت زمان نسبتا كوتاهي دگرگون كند.
 
نكاتي درباره خريد تبليغات رپورتاژ
 
اولين موردي كه در مورد خريد رپورتاژ اهميت دارد، وب سايت مورد نظر مي باشد. بهتر است اگر مي خواهيد براي اولين بار خريد رپورتاژ را تجربه كنيد از سرويس هاي آنلاين كه در قبال سئو به شما خدمات مي دهند اين كار را انجام دهيد.
 
آن ها متني را براي شما آماده كرده و سپس بر روي وب سايت هاي مختلف منتشر مي كنند. گاه نيز بهتر است سايت هاي برتر و رتبه ي 3 رقمي الكسا و پايين تر را براي خريد بك لينك انتخاب كنيد.
 
هر چه رتبه بندي و سن سايت بهتر و بالاتر باشد قطعا تاثيرات بيشتري مشاهده خواهيد كرد.
 
تهيه متن مناسب رپورتاژ شما
 
هر چه از متن رپورتاژ اختصاصي و بهتري استفاده كنيد هم مخاطبان بيشتري را جذب مي كنيد و هم وب سايت شما بهتر به ديگران معرفي مي شود، مي دانيم كه گوگل نيز دشمن محتواي تكراري است و تا حدي كه مي توانيد متن رپورتاژ خود را به صورت ناب انتخاب كنيد و سعي كنيد از ابتدا خودتان بنويسيد و يا از شركت هاي سئو بخواهيد رپورتاژي مناسب و هماهنگ با سئو براي شما ايجاد كنند.
 
امروزه نيز بعد ديگري از رپرتاژ را در فضاي اينترنت مشاهده مي‌كنيم به گونه اي كه يك مقاله در قالب يك پست عادي به يك سايت اضافه مي‌شود كه درحالت عادي يك مطلب معمولي يا خبري است.
 
چه تعداد رپورتاژ نياز داريم؟
 
بهتر است تعداد رپورتاژ هاي وب سايت خود را به صورت مرحله اي افزايش دهيد، از تعداد كم شروع كنيد و بعد از مدتي آن را بيش از پيش كنيد، ضمن اين كه وب سايت ها بهتر است ارتباط موضوعي مناسبي با سايت شما داشته باشند و يا در دسته بندي مربوط به وب سايت شما مطلب رپورتاژ را منتشر كنند.
 
رپرتاژ آگهي در اصل مقاله اي است كه شما در رسانه‌هاي مختلف آن را منتشر مي‌كنيد. به‌طور حتم در يك مقاله فرصت و مجال بسياري براي داستان گويي، معرفي برند، ايجاد نياز در مخاطب و... داريد. بهتر است آن را به صورت حرفه اي بنويسيد.
 

كوتاه كننده لينك

 
براي كوتاه كردن لينك هاي طولاني سايت خود مي توانيد از سرويس كوتاه كننده لينك مانند سايت "9an.ir" استفاده كرده و لينك كوتاه دائمي خود را ايجاد كنيد .
لينك هاي كوتاه شده بلافاصله در گوگل ايندكس و نمايش داده مي شود و به بيشتر بيشتر ديده شدن لينك و محصولات شما كمك مي كند .
 
كوتاه كننده لينك نهان، مخفف (نه آن) يك هدايت كننده رايگان لينك به سايت مقصد است و كوتاه كننده لينك ها و آدرس هاي بزرگ و طولاني است.
 
مزاياي استفاده از سرويس كوتاه كننده لينك نهان:
1- لينك هاي كوتاه شده بصورت دائمي قابل استفاده مي باشند.
2- بدون نياز به ثبت نام لينك هاي طولاني خود را كوتاه كنيد.
3- در سايت ما هيچ پرداختي صورت نمي گيرد و همه خدمات كاملا رايگان است.
4- نگران فراموش كردن لينك هاي كوتاه شده تان نباشيد با درخواست مجدد سيستم ما با استفاده از سابقه كوكي ها مجدد لينك هاي دائمي و قبلي شما را شناسايي مي كند .
5-امكانات نامحدود و كاملا رايگان - لينك‌هاي دائمي - تولد رسمي كد RQ - نمايش آنلاين بازديد لينك - نمايش لينك هاي محبوب - بدون ‌نياز به ثبت‌نام - عدم نمايش تبليغات مزاحم - نمايش پيش نمايش لينك قبل از هدايت - ثانيه شمار هدايت به لينك مقصد - پشتيباني 24 ساعته و..

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۵:۵۴ توسط:علي موضوع: نظرات (0)