مرجع تخصصی قالی و قالیچه مرجع تخصصی قالی و قالیچه .

مرجع تخصصی قالی و قالیچه

دلایل مهم پوسیدگی فرش در قالیشویی

یکی‌از مشکلاتی که بعضی از قالیشویی ها با آن مواجه میشوند این میباشد که در هنگام شستشو، فرش مبتلا پاره گی و جراحت میشود. به همین عامل اکثر اشخاص برای دادن فرش به قالیشویی ها جهت شستشو و شست و رفت آن مبتلا شک وتردید و نگرانی می باشند. در‌این نوشته ی علمی به عوارض ساخت و ساز این قضیه در بعضا از قالیشویی ها میپردازیم ولی ذکر این نکته را ضروری میدانیم که در‌حالتی که راس شستشوی فرشی که گزینش می‌نمایید جز برگزیدگان و ماهر ترین قالیشویی ها باشد؛ به طبع فرش شما به صحت شسته و تحویل داده گردد. برای این خواسته می‌توانید از شایسته ترین قالیشویی در مشهد امداد گرفته تا سوای نگرانی فرش خویش را به آن بسپارید.
عارضه ها اصلی پوسیدگی فرش در قالیشویی
چرا فرش ها هنگام شستشو جراحت می‌بینند؟
برای خودداری از جراحت دیدگی های فرش بعداز شستشو، می بایست نکاتی را رعایت کرد:

کارشناسی فرش پیش از مبادرت به شستشو
شیوه محافظت فرش
نگهداری از ریشه های فرش
عدم وجود رطوبت در فرش
کارشناسی فرش پیش از مبادرت به شستشو
یکی‌از موضوعاتی که پیش از شستشوی فرش بایستی به ان دقت کرد شماره قالیشویی در مشهد تحلیل قالی میباشد. قالیشویی ها می بایست پیش از شستشوی فرش به وسیله کارشناسان و اشخاص خبره، آن را چک کنند. چون در شرایطی‌که فرش در گیر جراحت دیدگی یا این که پاره گی باشد؛ در هنگام شستشو، پاره گی عمیق خیس گردیده و موجب از در بین رفتن فرش می گردد. پس در هنگام تعیین قالیشویی به‌این نکته اعتنا فرمایید که راس انتخابی شما برای شستشوی فرش، دارنده گروه کارشناسی محاسبه فرش پیش از شستشو باشد.

روش حفظ فرش
زمینه مهمی که برای پرهیز از زخم وصال به فرش وجود داراست؛ شیوه محافظت از آن است. در صورتی شما فرشتان را طبق اصول صحیح و قابل قبولی مراقبت کنید منجر میگردد که ارتفاع قدمت آن زیاد گردیده و به راحتی مبتلا پوسیدگی و جراحت نشود.

طریق حفظ از فرش

نگهداری از ریشه های فرش
ریشه فرش جز مهم‌ترین بخش ها در قالی میباشد که چنانچه مبتلا زخم خواهد شد آحاد الیاف فرش را پایین تاثیر قرار داده و موجب از دربین رفتن آن می‌گردد. پس بهتر میباشد در مراقبت از قالی اقدامات مایحتاج را اعمال دهید تا در گیر نقص‌ نشوید. یک کدام از شایسته ترین نحوه ها برای محافظت از ریشه فرش، استعمال از کاور میباشد.

عدم وجود رطوبت در فرش
رطوبت و تر بودن فرش یکی خطرناک ترین و جراحت زننده ترین دست اندرکاران برای از در بین رفتن قالی میباشد. درصورتی که قالیشویی متبوع شما از سیستم کم آب کننده قابل قبولی برخوردار نباشد و فرش تر و مرطوب باقی بماند می‌تواند به گذر زمان فرصت موجب زخم وصال به فرش خواهد شد.

عوارض اساسی در زخم وصال به فرش
عارضه ها متعددی سبب ساز می‌شود که فرش شما با سپری شد فرصت دچارآسیب دیدگی گردد.

یک کدام از عمده عوارض ساخت جراحت دیدگی فرش ها این میباشد که به خیال و خاطر وزن متعددی که قالی ها دارا‌هستند اشخاص گهگاه ناچار به کشیدن آن‌ها بر روی زمین گردیده و همین مسئله منجر ساخت و ساز زخم وصال و پاره گی میشود.

خم کردن فرش و یا این که اصطلاحاً تا دادن آن، یک کدام از دیگر از مواقعی میباشد که موجب زخم وصال به فرش میگردد.

برای دوری از جراحت وصال به فرش ها توصیه می‌کنیم که آن‌ها را به طور لول گردیده و یا این که کاور حمل نمایید.

عده بندی
در مجموع ادله مهم که منجر می‌گردد فرش در گیر جراحت و پاره‌گی خواهد شد؛ عدم مراقبت درست از ان میباشد که گهگاه به جهت وسعت بالای کاری که در قالیشویی ها وجود داراست موجب میشود که رسیدگی قابل قبولی به فرش ها نشده و زخم ببینند.

از همین رو بهتر میباشد در هنگام سپردن فرش هایتان به قالیشویی در مشهد در آغاز روش تلاش انها و ترازو تخصصشان را آیتم تحلیل قرار دهید تا بتوانید فرشی منزه و سلامت را تحویل بگیرید.

قالیشویی عطاریان که جزء شایسته ترین قالیشویی در مشهد از لحاظ مشتریان شناخته گردیده مفتخر میباشد با تیمی خبره و ماهر در حالا سرویس رسانی به شما عزیزان است. در صورتیکه نیاز به پند دارید می‌توانید با شماره قالیشویی در مشهد تماس حاصل نمایید تا واحد پشتیبانی پاسخگوی شما باشد.


برچسب: شماره قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۱:۳۵ توسط:علی موضوع: نظرات (0)