مرجع تخصصي قالي و قاليچه مرجع تخصصي قالي و قاليچه .

مرجع تخصصي قالي و قاليچه

از بين بردن لكه زرد سوختگي از فرش

با هم ببنيم ترفندهاي بي آلايش براي لكه بري فرش در چاي چه ميباشد.  شماره قاليشويي در مشهد جوش شيرين، يك منزه كننده حاذق لكه چاي از روي فرش ميباشد؛ يك فنجان جوش شيرين را در يك پياله آب ريخته و يك دست منزه را به‌اين محلول آغشته و روي لكه چاي باقيمانده بر فرش قرار داده و بعد با آب سرد روي مكان لكه بكشيد، سود استثنايي عمل شمارا شگفت زده خواهد كرد.
• سركه سپيد؛ تميز كردن فرش با سركه يك كدام از كاربردي ترين راهكارها براي لكه بري فرش ميباشد. با به كار گيري از نصف سركه سپيد و آب گرم يك محلول تميز كننده لكه چاي بر فرش را توليد فرماييد و با اسپري كردن لكه از روش اين محلول و كشيدن يكدست قابل انعطاف روي لكه آن را تميز فرماييد. در‌اين محلول براي توانمند خيس كردن لكه بري فرش مي‌توانيد پاره اي مايع كاسه شويي را به محلول اضافه نمائيد.
• به كار گيري از لكه بر؛ در شرايطي‌كه كه طرز هاي تجربي مذكور در تزكيه لكه چاي از روي فرش اثرگذار واقع نشد، مي اقتدار از لكه بر فرش بهره مند شد.

پاك كردن لكه قهوه از روي فرش
لكه قهوه ماهيتي شبيه لكه چاي داراست، تزكيه لكه قهوه از روي فرش درصورتي كه كه جديد باشد، قادر است با يكپارچه آغشته با آب گرم به راحتي شكل گيرد. ترفندهاي بي آلايش براي لكه بري فرش، براي لكه قهوه درين نصيب قابل مراعات ميباشد.
يكي از به كار گيري از مايع پياله شويي براي لكه بري فرش در مورد لكه قهوه بسيار تاثير گذار ميباشد، با تنظيم محلول يك فنجان آّب و سه قطره ريكا به راحتي مي‌توانيد لكه قهوه را از روي فرش منزه نماييد. با كاربرد يك‌سري قطره از اين محلول روي لكه و استعمال از اسفنج براي تزكيه لكه بري فرش به راحتي شكل مي‌گيرد.

و ديگري به كار گيري از يك قاشق ماست روي لكه قهوه و مراقبت ماست روي لكه به مقطع 10 دقيقه و آن گاه گردآوري آن با قاشق و تزكيه فرش با دستمال يكي‌از ازترفندهاي بي آلايش براي لكه بري فرش،به حساب مي آيد.براي تزكيه لكه قهوه از فرش دستباف بهتر ميباشد از مواد شستشو اساسي و يا اين كه فرش شويي ها امداد بگيريد.

پاك كردن لكه زعفران از روي فرش
لكه زعفران بر روي فرش؛ شايسته ترين لكه بر فرش در‌اين‌صورت تنها و تنها ماده شوينده و يا اين كه شامپو فرش حاذق ميباشد، براي لكه بري فرش درين طرز فقط با استعمال از يك دستمال قابل انعطاف نخست لكه زعفران را جذب فرمائيد، آن‌گاه پاره اي آب داغ كه به مرز جوش نرسيده، را روي لكه ريخته و بگذاريد پاره اي تر بخورد، در‌اين‌صورت ماده هاي شوينده را فراهم و محل لكه را شستشو دهيد.


برچسب: شماره قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۴:۲۹ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

پاك كردن لكه قديمي چاي از روي فرش

گري به كار گيري از يك قاشق ماست روي لكه قهوه و محافظت ماست  شماره قاليشويي در مشهد روي لكه به بازه زماني 10 دقيقه و آن‌گاه گردآوري آن با قاشق و تزكيه فرش با دستمال يك كدام از ازترفندهاي بي آلايش براي لكه بري فرش،به حساب مي آيد.براي تزكيه لكه قهوه از فرش دستباف بهتر ميباشد از مواد شستشو اساسي و يا اين كه فرش شويي ها ياري بگيريد. پاك كردن لكه زعفران از روي فرش لكه زعفران بر روي فرش؛ شايسته ترين لكه بر فرش در اين‌حالت تنها و تنها مواد شستشو و يا اين كه شامپو فرش كار كشته است، براي لكه بري فرش درين طرز صرفا با به كار گيري از يك دستمال قابل انعطاف نخست لكه زعفران را جذب نمائيد، بعد كمي آب داغ كه به مرز جوش نرسيده، را روي لكه ريخته و بگذاريد مقداري تر بخورد، در‌اين‌حالت‌ ماده شوينده را فراهم و محل لكه را شستشو دهيد.از در ميان بردن لكه رنگ زرد سوختگي از فرش
افتادن شمع هاي زينتي روي فرش و يا اين كه عكس العمل جسم داغ مثل اتو پر‌نور با فرش باعث به سوختگي پرزهاي رنگي فرش و باقي ماندن لكه سوختگي روي فرش ميباشد، ممكن ميباشد شما هم در پي يك ترفند بي آلايش در لكه بري فرش براي از ميان بردن اين لكه از فرش منزلتان باشيد؛ سفارش ما به شما اين ميباشد.
در قدم نخستين نخست پرزهاي سوخته فرش را با قيچي يا اين كه سمباده قابل انعطاف از ميان ببريد، در قدم دوم يك عدد پياز تعالي را به دو نيم تقسيم كرده و روي لكه سوختگي فرش يك الي دو دقيقه سفت بكشيد، بعد يك قاشق چاي خوري نمك را روي لكه سوختگي فرش بريزيد، اذن دهيد 5 دقيقه بماند. آنگاه ميبينيد كه لكه معدود رنگ گرديده و يا اين كه در بيشتر مفاد، از في مابين مي رود.
اعتنا داشته باشيد به كارگيري از منزه كننده‌هاي حاذق در بيشتر مواقع خويش منجر ساخت لكه بر روي فرش يا اين كه از في مابين رفتن رنگ الياف آن مي گردند. بدين ترتيب شستن فرش با سفيد كننده صرفا با فرمان مطلوب و با دقت به نوع لكه و نوع فرش در مواقع خاص به عمل بريد.


برچسب: شماره قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۱:۴۶ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

مزيت هاي شستن فرش دستباف

مزيت هاي شستن فرش دستباف با دست

در   شماره قاليشويي در مشهد  طرز شست‌وشوي دستي، فرش‌هاي دستباف به‌آرامي و باملايمت شسته مي گردند و براي شستن هر فرش از مواد شستشو و نحوه‌هاي شست‌وشوي مطلوب براي آن فرش به كار گيري مي‌گردد. شستن فرش دستباف با دست، ايمن‌ترين، موئثرترين و بدون نقص‌ترين شيوه پاك كردن فرش‌هاي دستباف دقيق اهل ايران ميباشد. در شست‌وشوي دستي، نگهداري و توجه خاصي را كه متناسب با فرش دستباف و نيازهاي خاص و ويژهٔ آن ميباشد، به‌عمل ميبريم. هنگامي مبلغ بالايي را صرف خريد فرش دستباف ميكنيم، چرا مي بايست براي شستن آن از طريق‌هاي ارزان و نادر‌هزينه استعمال كنيم؟ آيا ژاكت كشمير دوست داستني‌تان يا اين كه خرقه‌هاي دقيق و گرانبها خويش را يار شلوار جين و ملحفه‌هاي ناپاك و آلوده و كثيف باطن ماشين جامه‌شويي مي‌اندازيد؟

در شستن فرش دستباف به‌شكل دستي بايستي مورد ها تحت را رعايت كنيم:

۱. در شستن فرش دستباف با دست بايستي به‌طور منحصر و ويژه درمورد معيار گردوخاك و كثيفي و اشكال لكه‌هاي هر مورد از فرش‌ها كار كنيم. در شست‌وشوي دستي مي بايست به مواقعي كه در پروسه شست‌وشوي فرش اهميت و تأثير متعددي دارا‌هستند (مانند تراكم تاروپود، نوع، سن و بقيه جزئيات فرش) دقت و توجه كافي داشته باشيم.

۲. دماي آب و PH محلول شست‌وشو براي هر فرش مي بايست به‌طور غير وابسته و منحصر به فرد رقم بخورد. فرش‌ها يك‌به‌يك و به‌طور جدا شسته شوند و در شست‌وشوي هر فرش از اوضاع ايده آل براي نيازهاي به عبارتي فرش استعمال شود.

۳. قبل از شستن هر فرش، نخست بايستي رنگ آن سنجيده شود تا مطمئن شويم كه فرش در حين شست‌وشو رنگ نمي‌دهد. در صورتي فرشي در‌اين نظارت رنگ بدهد، در زمان شست‌وشو مي بايست رنگ‌هاي آن ثبت و در دست گرفتن گردد. مي بايست دقت داشته باشيم كه در فرش‌هاي دستبافي كه رنگ پس ميدهند، آب گرم منجر ثبت رنگِ پس‌داده‌گرديده در نصيب‌هاي پر‌نور فرش مي گردد.

۴. فرش‌ها بايستي به‌طور بي نقص در آب غوطه‌ور شوند و هر دو طرف آن ها با شامپو شسته خواهد شد و در جريان مداوم آب، آب‌كشي شوند و بعد از آن با جريان هوا تماما كم آب شوند.

محافظت و نگهداري از فرش دستباف

شستن فرش دستباف - حفظ و محافظت از فرش دستباف

هنگامي قالي در قسمتي از منزل جاي‌دارد كه زياد در آن رفت‌وآمد نميشود، خيلي آلوده نميشود و نياز چنداني به شست‌وشو ندارد. نبايد فرش را سواي ادله و وقتي كه هنوز آلوده و كثيف نشده ميباشد، بشوييم، زيرا شست‌وشوي زياد موجب كهنه و فرسوده شدن فرش ميگردد. هرچه كمتر ناچار باشيم قالي خويش را بشوييم، جراحت كمتري نيز به آن وارد ميگردد.

يكي‌از نكات اساسي درمورد حفظ و محافظت از فرش، چرخاندن آن ميباشد. اين نكته‌اي ميباشد كه خيلي‌ها به آن توجهي ندارند. در حالتي‌كه موقعيت منزلٔ شما به‌صورتي ميباشد كه از يك بخش فرش رفت‌وآمد بيشتري اجرا مي شود، مطلقا بايستي بعد از مدتي آن فرش را بچرخانيد تا واحد سنجش رفت‌وآمد و درنتيجه كثيفي و آلودگي در نصيب‌هاي گوناگون فرش، برابر و يكسان گردد و يك بخش فرش در معرض آلودگي و كهنگي بيشتر قرار نگيرد. براي مثال، در شرايطي‌كه در اتاق پذيرايي فرشي جلوي كاناپه قرار داشته باشد، در بخش جلوي كاناپه رفت‌وآمد بيشتري ايفا مي شود و درنتيجه اين بخش بيشتر از بخش‌هاي ديگر فرش، آلوده و كهنه مي‌گردد. در‌صورتي‌كه هر يك‌سري‌ وقت يك توشه اين فرش را ۱۸۰ جايگاه بچرخانيم، از سمت ديگر فرش هم به كارگيري ميكنيم و يك سمت فرش آلوده و كهنه نميشود.


برچسب: شماره قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۷:۴۷ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

چگونه لك خون را از روي فرش پاك كنيم؟

تزكيه لكه خون

 

براي از  شماره قاليشويي در مشهد  دربين بردن لكه خون از روي فرش مانند هر لكه ديگري هر‌چه زودتر مبادرت فرماييد، سريع‌خيس منزه ميشود.

 

براي اين عمل به مكان به كار گيري از آب ولرم يا اين كه داغ از آب سرد استعمال نمائيد.

 

آب گرم سبب ساز مسدود شدن خون مي شود در حالي كه آب سرد بازدارنده از نفوذ بيشتر خون به بافت فرش مي شود.

 

مخلوط ريكا و آب سرد را درون بطري ريخته و روي لكه اسپري نماييد. بعد از آن از يكپارچه يا اين كه دستمال كاغذي روي لكه به كارگيري نمائيد تا رنگ لكه خون به پارچه منتقل خواهد شد. بعد آن حوزه‌ از فرش را با آب بشوييد تا لكه به كلي از در بين برود.

 

تزكيه لكه جوهر

 

براي از دربين بردن لكه جوهر در آغاز پارچه مرطوبي را به الكل آغشته كرده و روي لكه جوهر بگذاريد. بعد با قرار دادن پارچه‌اي تر روي لكه عملكرد نماييد آن را تميز فرماييد. هيچ زمان پارچه را روي جوهر نكشيد، چون منجر پخش شدن جوهر مي گردد.

 

يك سري دقيقه‌اي حوصله فرمائيد و آن‌گاه با سشوار رطوبت باقي‌مانده روي فرش را كم آب نماييد. در شكل مقاومت لكه جوهر ميتوانيد حتي يك توشه ديگر هم از الكل به كارگيري نمائيد. علاوه بر الكل، اسپري موي، استوني كه براي تزكيه لاك به عمل مي‌رود و به طوركلي كل محلول‌هايي كه دربردارنده مقادير بالايي الكل مي باشند، براي اين فعاليت مطلوب ميباشد. تنها پيش از هر اقدامي در كناره‌اي از فرش تست فرماييد كه به ماده شيميايي برخورد نشانه ندهد.

 

 


برچسب: شماره قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۲:۱۵ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

خريد سايت قوي رنك دار جهت سئو و لينك سازي PBN

يكي از مهمترين و تاثيرگذارترين فاكتورها در رتبه‌بندي نتايج گوگل تعداد و كيفيت لينك‌هاي ورودي به سايت است.

لينك سازي شبكه اي يا PBN مخفف عبارت Private Blog Network است كه بعدها با عنوان Private Backlink Network نيز شناخته شد. اگر به مفهوم همين عبارت نگاه كنيم در يك تعريف ساده مي‌توان گفت؛ PBN مجموعه‌اي از وبلاگ‌ها و سايت‌هايي است كه با هدف تقويت سايت اصلي و لينك سازي ايجاد شده‌اند.

تعدادي سايت با اين مشخصات و سوابق زير آماده فروش براي وبمستران و سئو كاران و يا ديجيتال ماركتينگ هايي كه به دنبال ايجاد شبكه لينك سازي قوي و يا به دنبال خريد سايت رنك دار قوي با سابقه قبلي هستند مناسب مي باشد .

 

سوابق:

حداقل سن هر سايت 7 سال

حداقل تعداد بك لينك 10000

حداقل پيج اتوريتي 27 الي 34

داري پيج 1 الي 5 رنك قبلي گوگل

مناسب لينك سازي شبكه اي PBN , PSN

 

آدرس سايت :

2pix.ir

pix98.ir

kanoon-hamedan.ir

tmfy.ir

patrisrayan.ir

nanodesign.ir

systemati.ir

yakamuz.ir

s55.ir

parsiscom.ir

novinup.ir

hellozaban.ir

owj92.ir

etdesign.ir

20tarh.ir

w32.ir

 

قيمت تكي هر سايت 850 تومان

قيمت همه سايت ها شامل تخفيف ويژه

هماهنگي : از طريق آي دي تلگرام

bazdid1

https://t.me/bazdid1

همانطور كه مشاهده كرديد لينك اين سايت ها در بيش از 5 هزار وبلاگ بصورت فالو در قالب رپورتاژ آگهي منتشر و آگهي شد اين فرايند علاوه بر آگهي فروش تعداد بك لينك هاي اين سايتها را تقويت نمود .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۱:۰۸ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

رتبه گوگلي و رنكينگ سايت خود را بتركانيد

چه وب سايت شركتي داشته باشيد و چه يك وبلاگ شخصي، براي اينكه سهميه اي در بازار آنلاين داشته باشيد، نياز داريد كه كاربران از سايت شما بازديد كنند و با آن تعامل موثر برقرار كنند.
سوال اينجاست كه در حجم انبوهي از اطلاعات كه در فضاي وب وجود دارد چطور مي‌توان كاربران را به سمت سايت خود جذب كرد و در اين فضاي رقابتي پيروز ميدان بود؟

در اين پست ما تصميم داريم تكنيك‌ها و اصول افزايش ترافيك سايت را به شما معرفي كنيم.

بي شك بخش زيادي از ترافيك وب سايت‌ها از نتايج ارگانيك موتورهاي جستجو مثل گوگل حاصل مي‌شود پس بايد سئو را جدي بگيريد و روي آن سرمايه گذاري كنيد.

 
شمارشگر سايت خود را منفجر كنيد .
 
با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10 رديف اول گوگل شويد .
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال

-------

آغاز ثبت نام و دريافت سامانه پيام كوتاه
ارسال پيامك از خطوط رند كشوري 1000 و 2000 و..
امكان ارسال پيامك هاي تبريك ، اخطاريه،يادآوري اقساط و...

با تحويل آنلاين پنل

قابليت ها و اطلاعات بيشتر در لينك زير

https://chicrank.com/cart.php?gid=14

 

منبع: chicrank.com

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۹:۵۹ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

تزكيه لكه روغن روي فرش

تزكيه لكه روغن
چه‌طور لكه هاي روغن و چربي روي خرقه را از در ميان ببريم؟
ترفند هاي تزكيه لكه روغن از روي جامه
تزكيه لكه روغن از خرقه با پودر نوپا:
هر  شماره قاليشويي در مشهد    سيرتكامل روغن و چربي مازاد را با يك دستمال كاغذي بگيريد.
همت فرماييد پيش از رفتن به مرحله آن گاه تا مكان ممكن چربي و روغن را از جامه ها تميز كرده باشيد.
چربي و يا اين كه لكه روغن را سخاوتمندانه با پودر طفل بپوشانيد.
پودر كودك را با يك حوله كاغذي و يا اين كه قاشق از روي آن برداريد.
اين فعاليت را به اعتنا اجرا دهيد و از هر سيرتكامل نشت به قسمت هاي ديگر خرقه ها خودداري نمائيد.
مقدار يه خرده از ريكا را در آب بريزيزد و آن را با انگشت شست خويش جنبش دهيد.
وقتي كه استارت به كف كردن كرد، يك مسواك كهنه برداريد و لكه را با استعمال از حركات دايره اي تميز فرماييد.
توجه نمائيد كه به هر دو طرف پارچه (درون تي شرت و خارج از تيشرت) نفوذ نمايد.
خرقه ها را به تنهايي با ماده هاي شوينده منزه بشوييد.
دستور كار هاي شستشو را دقيقاً در برچسب پوشاك دنبال فرمائيد.
اذن دهيد جامه ها كم آب شوند. كم آب كردن با يك كم آب كن مكانيكي شديداً گرم ممكن ميباشد سبب گردد هر سيرتكامل روغن در خرقه به ياد ماندني خواهد شد.
پودر نوپا


برچسب: شماره قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۷:۰۱ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

از بين بردن لكه جوهر از روي فرش

جوهر خود كار

طرز از در ميان بردن لكه جوهر اتوماتيك از روي فرش
لكه جوهر بي آلايش روي فرش:
شايسته ترين حلال براي    شماره قاليشويي در مشهد  تزكيه لكه جوهر ماست ميباشد به‌اين طرز كه روي لكه ماست بريزيد و آن را روي بخش جوهري پخش فرماييد. پس از اين كه ماست تماما با جوهر تركيب شد، با يك قاشق آن را از روي فرش توده فرماييد. اين شيوه را چنددفعه تكرار نمائيد تا جوهر كاملا جذب ماست خواهد شد.

لكه هاي سنگين فرش:
برخي از لكه ها بيشتراز پيش لوازم دردسر مي‌باشند و در شرايطي‌كه به آساني با آب و مواد شستشو شسته گردد لكه بر مكان ميگذارد . اينها معمولا مورد هاي بسيار تيره مثل قهوه و خون مي‌باشند. درين مواقع مي‌توانيد از ادغام آب و نوشابه به كار گيري نماييد.

لكه قهوه

نحه تزكيه لكه قهوه از روي فرش
لكه هاي چربي فرش:
پارچه اي كهنه را روي لكه بگذاريد و اتو روي آن بكشيد. اعتنا نماييد كه در وضعيت حرارتي ميانگين باشد. گرما به جابجايي باقي‌مانده روغني از فرش به پارچه ياري دهد كه بعدا مي‌تواند به طور معمولي شسته گردد.

لكه هاي تنباكو و نيكوتين روي فرش:
شايسته ترين منزه كننده براي اين لكه ها گليسيرين است با اين فرمان كه يه خرده گليسيرين را روي محل متبوع ريخته و به آرامي آن را منزه نمائيد ؛ حال مجدد اين عمل را اجرا دهيد و كمي لكه تميز كن نيز روي آن بريزيد و به برهه زماني نيم ساعت آن را روي محل بگذاريد و آن‌گاه آن را بشوييد.

 


برچسب: شماره قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۳:۲۱ توسط:علي موضوع: نظرات (0)

از بين بردن لكه چاي از روي فرش كرمي | پاك كردن انواع لكه از روي فرش

از بين بردن لكه چاي از روي فرش كرمي | پاك كردن انواع لكه از روي فرش

 

پاك كردن لكه چاي از  شماره قاليشويي در مشهد  روي فرشاز در بين بردن لكه چاي از روي فرش كرمي | تزكيه گونه هاي لكه از 
در صورتي‌كه كه لكه اي در روي فرش ساخت گردد علاوه بر تزكيه لكه از روي فرش، مايعاتي كه به پشت فرش رسوخ كرده را بايستي پاك نموده و در معرض هوا پشت فرش را قرار داده تا بازدارنده از ساخت‌و‌ساز كپك گردد و از پوسيدگي فرش خودداري خواهد شد. در پي مقاله طرز هايي را براي پاك كردن لكه چاي از روي فرش به شما يادگرفتن مي‌دهيم.

پاك كردن لكه چاي از روي فرش
چاي و قهوه فورا چاي را با قاشق توده كرده و با پارچه سپيد و مرطوب و كف، لكه را چنددفعه خوب پاك مي‌كنيم. در‌صورتي‌كه سايه لكه باقي ماند با پارچه اي كه با محلول آب و سركه سپيد مرطوب گرديده به ياور كف آنرا پاك مي‌كنيم.

لكه چاي روي فرش كرمي
مايعاتي مانند چاي، شربت و نوشابه در صورتيكه كه بر روي فرش ريخته خواهد شد چنانچه قابل برداشتن با قاشق باشد و به طور كامل در بافت فرش نفوذ نكرده آنرا برمي داريم و سريعا اين فعاليت مي بايست صورت بپذيرد كه مايعات باطن فرش رسوخ نكند و بعد از آن با تمركز در تميز شدگي بدون نقص لكه ها مي بايست با پارچه نخي سپيد كه دارنده اقتدار جذب است بر روي محلي كه لكه ساخت و ساز گرديده كشيده گردد و اين فعاليت آنقدر تكرار خواهد شد تا لكه به طور كامل از سطح فرش برداشته گردد. سپيد بودن پارچه لكه بري سبب مي‌شود تا جايي كه لكه به طور كامل پاك خواهد شد اثر ها لكه بر پارچه باقي نماند. در روند اوليه كه پارچه سپيد بر روي لكه كشيده مي‌گردد مي بايست مرطوب و يه خرده آغشته به صابون خانگي مايع يا اين كه بميزان اندك آغشته به مايع فرش شويي باشد ترازو مصرف مايع به طوري باشد كه پاره اي كف روي پارچه ساخت گردد و بعداز اين مرحله تر بودن پارچه با آب كفايت مي نمايد.

 


برچسب: شماره قاليشويي در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۴:۳۱ توسط:علي موضوع: نظرات (0)