مرجع تخصصی قالی و قالیچه مرجع تخصصی قالی و قالیچه .

مرجع تخصصی قالی و قالیچه

از بین بردن لکه زرد سوختگی از فرش

با هم ببنیم ترفندهای بی آلایش برای لکه بری فرش در چای چه میباشد.  شماره قالیشویی در مشهد جوش شیرین، یک منزه کننده حاذق لکه چای از روی فرش میباشد؛ یک فنجان جوش شیرین را در یک پیاله آب ریخته و یک دست منزه را به‌این محلول آغشته و روی لکه چای باقیمانده بر فرش قرار داده و بعد با آب سرد روی مکان لکه بکشید، سود استثنایی عمل شمارا شگفت زده خواهد کرد.
• سرکه سپید؛ تمیز کردن فرش با سرکه یک کدام از کاربردی ترین راهکارها برای لکه بری فرش میباشد. با به کار گیری از نصف سرکه سپید و آب گرم یک محلول تمیز کننده لکه چای بر فرش را تولید فرمایید و با اسپری کردن لکه از روش این محلول و کشیدن یکدست قابل انعطاف روی لکه آن را تمیز فرمایید. در‌این محلول برای توانمند خیس کردن لکه بری فرش می‌توانید پاره ای مایع کاسه شویی را به محلول اضافه نمائید.
• به کار گیری از لکه بر؛ در شرایطی‌که که طرز های تجربی مذکور در تزکیه لکه چای از روی فرش اثرگذار واقع نشد، می اقتدار از لکه بر فرش بهره مند شد.

پاک کردن لکه قهوه از روی فرش
لکه قهوه ماهیتی شبیه لکه چای داراست، تزکیه لکه قهوه از روی فرش درصورتی که که جدید باشد، قادر است با یکپارچه آغشته با آب گرم به راحتی شکل گیرد. ترفندهای بی آلایش برای لکه بری فرش، برای لکه قهوه درین نصیب قابل مراعات میباشد.
یکی از به کار گیری از مایع پیاله شویی برای لکه بری فرش در مورد لکه قهوه بسیار تاثیر گذار میباشد، با تنظیم محلول یک فنجان آّب و سه قطره ریکا به راحتی می‌توانید لکه قهوه را از روی فرش منزه نمایید. با کاربرد یک‌سری قطره از این محلول روی لکه و استعمال از اسفنج برای تزکیه لکه بری فرش به راحتی شکل می‌گیرد.

و دیگری به کار گیری از یک قاشق ماست روی لکه قهوه و مراقبت ماست روی لکه به مقطع 10 دقیقه و آن گاه گردآوری آن با قاشق و تزکیه فرش با دستمال یکی‌از ازترفندهای بی آلایش برای لکه بری فرش،به حساب می آید.برای تزکیه لکه قهوه از فرش دستباف بهتر میباشد از مواد شستشو اساسی و یا این که فرش شویی ها امداد بگیرید.

پاک کردن لکه زعفران از روی فرش
لکه زعفران بر روی فرش؛ شایسته ترین لکه بر فرش در‌این‌صورت تنها و تنها ماده شوینده و یا این که شامپو فرش حاذق میباشد، برای لکه بری فرش درین طرز فقط با استعمال از یک دستمال قابل انعطاف نخست لکه زعفران را جذب فرمائید، آن‌گاه پاره ای آب داغ که به مرز جوش نرسیده، را روی لکه ریخته و بگذارید پاره ای تر بخورد، در‌این‌صورت ماده های شوینده را فراهم و محل لکه را شستشو دهید.


برچسب: شماره قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۴:۲۹ توسط:علی موضوع: نظرات (0)