مرجع تخصصی قالی و قالیچه مرجع تخصصی قالی و قالیچه .

مرجع تخصصی قالی و قالیچه

اقدامات لازم قالیشویی ها در زمان کرونا

در‌این ایام که حدودا معاش مجموع عموم جمهوری اسلامی ایران و عالم با COVID-19 سرگرم میباشد، مهم ترین نکته برای سالمی رعایت اصول بهداشتی میباشد. شستشوی تر و تمیز دست ها، لوازمی که می‌خرید، قالیشویی و ... تمامی از مهم ترین اصول بهداشتی میباشد که بایستی رعایت نمایید. با اعتنا با اینکه فرش و قالی مهمترین عنصر در منزل های اهل ایران به حساب آورده می شود؛ تصمیم گرفتیم نکاتی را از طرف شایسته ترین قالیشویی در مشهد برای شما عزیزان تهیه و تنظیم کنیم تا در سوی نگهداری تندستی شما یاری کرده باشیم.
اقدامات مایحتاج قالیشویی ها در طول COVID-19
شستن فرش با رعایت پروتکل بهداشتی
همان طور که می‌دانید بیماری کرونا به جهت سنگین بودن، برهه شماره قالیشویی در مشهد زمانی پاره ای در هوا به یادماندنی میباشد و به تدریج به زمین میچسبد، براین اساس کف کفش و روی زمین آلوده و کثیف ترین بخش ها می باشند و ممکن میباشد شما زمانی که از خارج می‌آیید یادتان برود کفش یا این که جوراب خویش را در بیاورید و فرش های خویش را کثیف نمایید. قالیشویی عطاریان توانسته با رعایت پروتکل های بهداشتی و با به کارگیری از دستگاه های آحاد مکانیزه تک تک تار و پود فرش های مشتریان خویش را ضد عفونی نماید.

طرز همت قالیشویی در طول ویروس کرونا
بی‌شک تندستی مهم‌ترین نعمتی میباشد که خدا به بشر ها داده میباشد، از این رو برای مراقبت این نعمت الهی می بایست مراقب بعضی از تصمیمات خویش باشیم. در صورتی قصد دارید فرش های خویش را به قالیشویی برای شستشو بسپارید، بهتر میباشد سعی آن را در طول بیماری کرونا در لحاظ بگیرید. به‌دنبال به بعضی از مهم‌ترین نکاتی که بایستی در لحاظ داشته باشید؛ اشاره می‌کنیم.

مواد شستشو ای شستشوی فرش
یک کدام از مهم‌ترین نکاتی که می بایست در حیث داشته باشید این میباشد که بدانید قطعا قالیشویی که گزینش نموده اید از ماده های شوینده و آنتی باکتریال، که گزینه پذیرش وزارت بهداشت میباشد جهت ضد عفونی و از در میان بردن میکروب ها به کارگیری می نماید.

 

شستشوی فرش

 

استعمال نیروی کار قالیشویی از ماسک و دستکش
با اعتنا به اینکه برخی از نیروی کار قالیشویی همیشه در اکنون رفتن به منزل اشخاص متفاوت می باشند تا فرش ها را تحویل بگیرند یا این که تحویل دهند، یک کدام از مهم‌ترین نکاتی که می بایست در لحاظ داشته باشید به کار گیری نیروی کار از ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده میباشد. چون در‌صورتی‌که یک کدام از نیروی کار دچار به کووید 19 باشد می‌تواند به شما هم جابجایی دهد.

به کار گیری از کارتخوان هنگام اخذ وجه
با دقت به اینکه COVID-19 قادر است به اجسام بچسبد، پول انتقاد یکی کثیف ترین اجسام ممکن میباشد. پس مطلقا توجه داشته باشید که قالیشویی منتخب شما از دستگاه کارتخوان برای اخذ وجه استعمال نماید.

عدم نیروی کار هنگام اخذ یا این که تحویل فرش با اجسام دیگر تماس نداشته باشند
تمامی ما می‌دانیم که چنانچه شخص دچار با اجسام تماس داشته باشد، ممکن میباشد آن اجسام هم آلوده و کثیف شوند. به این ترتیب مطلقا مراقب باشید که نیروی کار قالیشویی با اجسام خانه تماس نداشته باشند.

عدم ورود نیروی کار قالیشویی با کفش
همان گونه که در اولِ نوشته‌ی علمی گفتیم، آلوده و کثیف ترین جای ، کف زمین و کف کفش میباشد. براین اساس نیروی کار قالیشویی ابدا حق ندارند با کفش وارد منازل مشتریان شوند.

نقش قالیشویی ها در سرایت یا این که مهار بیماری کرونا
مطلقا هر شرکتی در تفکر ارائه شایسته ترین سرویس ها به مشتریان خویش میباشد تا بتواند بازار خودش را بسط داده و مشتریان خویش را راضی نگه دارااست. یک قالیشویی دارای اعتبار بایستی همت نماید در اولِ دستور به تندرست نیروی کار خویش اهمیت دهد و همگی پروتکل های بهداشتی و شخصی را رعایت نماید. این پروتکل ها می بایست در مراحل شستشو و ضدعفونی کردن فرش و موکت هم به طور بدون نقص رعایت گردد. همینطور وسایل آیتم استعمال در قالیشویی بایستی به طور مداوم ضد عفونی شوند و برای شستن فرش، موکت و قالی به طبع از ماده های شوینده دارای اعتبار مصرف شود. تابش بی واسطه آفتاب به فرش قادر است سبب ساز از فی مابین رفتن هرگونه ویروس و میکروب گردد، به این ترتیب قالیشویی ها بایستی ضمن کم آب کردن فرش ها با دستگاه، آن ها را در معرض نوروروشنایی خورشید هم قرار دهند.

توده بندی
در‌صورتی‌که قالیشویی که برای شستشوی فرش های خویش گزینش می کنید، نتواند مفاد حافظه گردیده در‌این مقاله را رعایت نماید، در صدر خویش کمپانی و همگی پرسنلش را در معرض COVID-19 قرار می دهد، آنگاه همگی منازلی که مشتریان فرش های خویش را به آن قالیشویی سپرده اند؛ سرگرم کووید 19 می‌گردد. کلیه ما می‌دانیم که رعایت پروتکل های بهداشتی برای تن درستی از اهمیت متعددی برخوردار‌است. براین اساس در شرایطی که در‌پی قالیشویی در مشهد یا این که شهرهای دیگر می‌باشید، قطعا نکات نقل شده در‌این نوشته‌علمی را رعایت نمائید.


برچسب: شماره قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۶:۲۳ توسط:علی موضوع: نظرات (0)