مرجع تخصصی قالی و قالیچه مرجع تخصصی قالی و قالیچه .

مرجع تخصصی قالی و قالیچه

از بین بردن لکه چای از روی فرش کرمی | پاک کردن انواع لکه از روی فرش

از بین بردن لکه چای از روی فرش کرمی | پاک کردن انواع لکه از روی فرش

 

پاک کردن لکه چای از  شماره قالیشویی در مشهد  روی فرشاز در بین بردن لکه چای از روی فرش کرمی | تزکیه گونه های لکه از 
در صورتی‌که که لکه ای در روی فرش ساخت گردد علاوه بر تزکیه لکه از روی فرش، مایعاتی که به پشت فرش رسوخ کرده را بایستی پاک نموده و در معرض هوا پشت فرش را قرار داده تا بازدارنده از ساخت‌و‌ساز کپک گردد و از پوسیدگی فرش خودداری خواهد شد. در پی مقاله طرز هایی را برای پاک کردن لکه چای از روی فرش به شما یادگرفتن می‌دهیم.

پاک کردن لکه چای از روی فرش
چای و قهوه فورا چای را با قاشق توده کرده و با پارچه سپید و مرطوب و کف، لکه را چنددفعه خوب پاک می‌کنیم. در‌صورتی‌که سایه لکه باقی ماند با پارچه ای که با محلول آب و سرکه سپید مرطوب گردیده به یاور کف آنرا پاک می‌کنیم.

لکه چای روی فرش کرمی
مایعاتی مانند چای، شربت و نوشابه در صورتیکه که بر روی فرش ریخته خواهد شد چنانچه قابل برداشتن با قاشق باشد و به طور کامل در بافت فرش نفوذ نکرده آنرا برمی داریم و سریعا این فعالیت می بایست صورت بپذیرد که مایعات باطن فرش رسوخ نکند و بعد از آن با تمرکز در تمیز شدگی بدون نقص لکه ها می بایست با پارچه نخی سپید که دارنده اقتدار جذب است بر روی محلی که لکه ساخت و ساز گردیده کشیده گردد و این فعالیت آنقدر تکرار خواهد شد تا لکه به طور کامل از سطح فرش برداشته گردد. سپید بودن پارچه لکه بری سبب می‌شود تا جایی که لکه به طور کامل پاک خواهد شد اثر ها لکه بر پارچه باقی نماند. در روند اولیه که پارچه سپید بر روی لکه کشیده می‌گردد می بایست مرطوب و یه خرده آغشته به صابون خانگی مایع یا این که بمیزان اندک آغشته به مایع فرش شویی باشد ترازو مصرف مایع به طوری باشد که پاره ای کف روی پارچه ساخت گردد و بعداز این مرحله تر بودن پارچه با آب کفایت می نماید.

 


برچسب: شماره قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۳۴:۳۱ توسط:علی موضوع: نظرات (0)