مرجع تخصصی قالی و قالیچه مرجع تخصصی قالی و قالیچه .

مرجع تخصصی قالی و قالیچه

پاک کردن لکه قدیمی چای از روی فرش

گری به کار گیری از یک قاشق ماست روی لکه قهوه و محافظت ماست  شماره قالیشویی در مشهد روی لکه به بازه زمانی 10 دقیقه و آن‌گاه گردآوری آن با قاشق و تزکیه فرش با دستمال یک کدام از ازترفندهای بی آلایش برای لکه بری فرش،به حساب می آید.برای تزکیه لکه قهوه از فرش دستباف بهتر میباشد از مواد شستشو اساسی و یا این که فرش شویی ها یاری بگیرید. پاک کردن لکه زعفران از روی فرش لکه زعفران بر روی فرش؛ شایسته ترین لکه بر فرش در این‌حالت تنها و تنها مواد شستشو و یا این که شامپو فرش کار کشته است، برای لکه بری فرش درین طرز صرفا با به کار گیری از یک دستمال قابل انعطاف نخست لکه زعفران را جذب نمائید، بعد کمی آب داغ که به مرز جوش نرسیده، را روی لکه ریخته و بگذارید مقداری تر بخورد، در‌این‌حالت‌ ماده شوینده را فراهم و محل لکه را شستشو دهید.از در میان بردن لکه رنگ زرد سوختگی از فرش
افتادن شمع های زینتی روی فرش و یا این که عکس العمل جسم داغ مثل اتو پر‌نور با فرش باعث به سوختگی پرزهای رنگی فرش و باقی ماندن لکه سوختگی روی فرش میباشد، ممکن میباشد شما هم در پی یک ترفند بی آلایش در لکه بری فرش برای از میان بردن این لکه از فرش منزلتان باشید؛ سفارش ما به شما این میباشد.
در قدم نخستین نخست پرزهای سوخته فرش را با قیچی یا این که سمباده قابل انعطاف از میان ببرید، در قدم دوم یک عدد پیاز تعالی را به دو نیم تقسیم کرده و روی لکه سوختگی فرش یک الی دو دقیقه سفت بکشید، بعد یک قاشق چای خوری نمک را روی لکه سوختگی فرش بریزید، اذن دهید 5 دقیقه بماند. آنگاه میبینید که لکه معدود رنگ گردیده و یا این که در بیشتر مفاد، از فی مابین می رود.
اعتنا داشته باشید به کارگیری از منزه کننده‌های حاذق در بیشتر مواقع خویش منجر ساخت لکه بر روی فرش یا این که از فی مابین رفتن رنگ الیاف آن می گردند. بدین ترتیب شستن فرش با سفید کننده صرفا با فرمان مطلوب و با دقت به نوع لکه و نوع فرش در مواقع خاص به عمل برید.


برچسب: شماره قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۱:۴۶ توسط:علی موضوع: نظرات (0)