مرجع تخصصی قالی و قالیچه مرجع تخصصی قالی و قالیچه .

مرجع تخصصی قالی و قالیچه

از بین بردن لکه جوهر از روی فرش

جوهر خود کار

طرز از در میان بردن لکه جوهر اتوماتیک از روی فرش
لکه جوهر بی آلایش روی فرش:
شایسته ترین حلال برای    شماره قالیشویی در مشهد  تزکیه لکه جوهر ماست میباشد به‌این طرز که روی لکه ماست بریزید و آن را روی بخش جوهری پخش فرمایید. پس از این که ماست تماما با جوهر ترکیب شد، با یک قاشق آن را از روی فرش توده فرمایید. این شیوه را چنددفعه تکرار نمائید تا جوهر کاملا جذب ماست خواهد شد.

لکه های سنگین فرش:
برخی از لکه ها بیشتراز پیش لوازم دردسر می‌باشند و در شرایطی‌که به آسانی با آب و مواد شستشو شسته گردد لکه بر مکان میگذارد . اینها معمولا مورد های بسیار تیره مثل قهوه و خون می‌باشند. درین مواقع می‌توانید از ادغام آب و نوشابه به کار گیری نمایید.

لکه قهوه

نحه تزکیه لکه قهوه از روی فرش
لکه های چربی فرش:
پارچه ای کهنه را روی لکه بگذارید و اتو روی آن بکشید. اعتنا نمایید که در وضعیت حرارتی میانگین باشد. گرما به جابجایی باقی‌مانده روغنی از فرش به پارچه یاری دهد که بعدا می‌تواند به طور معمولی شسته گردد.

لکه های تنباکو و نیکوتین روی فرش:
شایسته ترین منزه کننده برای این لکه ها گلیسیرین است با این فرمان که یه خرده گلیسیرین را روی محل متبوع ریخته و به آرامی آن را منزه نمائید ؛ حال مجدد این عمل را اجرا دهید و کمی لکه تمیز کن نیز روی آن بریزید و به برهه زمانی نیم ساعت آن را روی محل بگذارید و آن‌گاه آن را بشویید.

 


برچسب: شماره قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۳:۲۱ توسط:علی موضوع: نظرات (0)