مرجع تخصصی قالی و قالیچه مرجع تخصصی قالی و قالیچه .

مرجع تخصصی قالی و قالیچه

تمیز کردن لکه از روی فرش ماشینی


سرکه . جوش شیرین یک استدلال منزه کننده بسیار عالی میباشد شماره قالیشویی در مشهد این دو عنصر، دارنده خاصیت شیمیایی متفاوتی می باشند، سرکه اسیدی میباشد، در حالی که جوش شیرین خنثی میباشد زمانی که با هم ادغام میگردند، دی اکسید کربن ساخت می نمایند، که منجر تولید حباب های تمیزکننده و بی نظیری می‌گردد. در کنار این دو ماده، شما همینطور به ریکا ساده و آب گرم ،نیاز دارید همینطور می توانید برای نظافت کردن فرش ها از جوش شیرین و آب گرم نیز به کارگیری نمایید.

برای نظافت کردن فرش پودر جوش‌شیرین را روی لکه فرش بریزید و سرکه سپید را اضافه فرمائید. بعداز کل شدن یک دستمال با اقتدار جذب بالا را ، روی فرش بکشید تا سرکه را جذب نماید، بگذارید این بخش کم آب خواهد شد.

با جاروبرقی ما‌نده جوش‌شیرین را عده نمائید. برای لکه‌های گران قدر‌خیس از جوش‌شیرین به تنهایی به کار گیری فرمایید. آن را روی فرش بپاشید و دست‌کم پس از نیم ساعت جاروبرقی بزنید. به کارگیری از نمک: ادغام سرکه و نمک نیز از میان‌پیروز لکه فرش میباشد. این نمک و سرکه را به طور خمیر درآورید و روی لکه بریزید، بگذارید تا جذب شوند. دستمال مرطوب را روی محل متبوع بمالید. پس از کم آب شدن جاروبرقی بزنید.


تزکیه لکه از روی فرش ماشینی


برای نظافت کردن فرش ماشینی با بخار، آب را درون دستگاه بخارشور بریزید. کاتالوگ دستگاه را با تمرکز بخوانید. در شکل اذن استعمال از مواد شیمیایی، بهتر میباشد به مکان آن از ترکیب آب و سرکه به کار گیری نمائید. سرکه ،به طور طبیعی به شدت اسیدی میباشد، این خصوصیت آن منجر گردیده تا یک ادغام عالی برای پاک کردن فرش باشد ؛ بوی نامطبوع، را از فی مابین می‌برد و خاک و لکه ها را نیز از میان میبرد. شما میتوانید از سرکه ،به طور خالص به کار گیری نمائید یا این که آن را با آب داغ ترکیب نمائید ، به جهت ساختار بسیار اسیدی اش، نخست آن را روی بخشی از قالی‌کوچک مرطوب آزمایش نمائید، و بعد از آن روی تمام فرش بریزید این یک تمیز کننده فرش کارآمد خانگی میباشد.

به کارگیری از پراکسید هیدروژن

پراکسید هیدروژن تمیزکننده فوق‌العاده‌ای به خصوص برای لکه‌های پروتئین و خون میباشد. این تمیز کننده فرش خانگی، خیر صرفا سهل و آسان تهیه و تنظیم میشود، بلکه اثر گذار نیز میباشد ؛ پراکسید هیدروژن ،وایتکس عالی میباشد که از اکسیژن برای شکستن پیوندهای فی مابین باکتری ها، خاک و سطح فرش به کار گیری می نماید افزودن یکسری قطره لیمو درین مایع منجر توانمند خیس شدن محلول میشود، و بدین ترتیب به از در بین بردن ذرات چسبیده به فرش امداد می نماید.


برچسب: شماره قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۳:۲۸ توسط:علی موضوع: نظرات (0)