مرجع تخصصی قالی و قالیچه مرجع تخصصی قالی و قالیچه .

مرجع تخصصی قالی و قالیچه

خشکشویی فرش


درین نوشته ی علمی قالیشویی به  شماره قالیشویی در مشهد چک خشکشویی فرش در خانه می‌پردازیم. خشکشویی مبلمان و فرش یک کدام از مهم‌ترین راه و روش های مراقبت فرش و قالی‌کوچک و اسباب و اثاث خانه شما است. همگی ی اعضای خانواده و هر سیرتکامل حیوان ها خانگی به صورت منظم بر روی فرش رفت و آمد می نمایند, به این ترتیب گرد و غبار, کنه, موی جیوانات خانگی و غیره کم کم به الیاف فرش نفوذ می کند.

چرا خشکشویی فرش؟
خشکشویی فرش ها بایستی به صورت منظم برای نگهداری تمیز کاری فرش ها صورت پذیرد. بطور درست از فرش های خویش محافظت نمائید؛ تا برای سالیان متعددی برای شما همت داشته باشند.

فرش های پشمی دارنده بالاترین کیفیت هستند. فرش از الیاف طبیعی با ماندگاری بالا میباشد. از خصوصیت های قالی های آحاد پشم, این میباشد که در مقابل آش مقاوم می باشند. به این ترتیب برای به کار گیری در حوالی شومینه ایده آل میباشند.

خشکشویی فرش وقتی برای شما اساسی می‌شود که شما فرش های مثل یک فرش سرسبز شرقی یا این که هر فرش عتیقه داشته باشید. و کارگاه سازنده فرش و یا این که فروشنده به شما اگاهی داده باشد که نوع شستشوی مطلوب فرش شما خشکشویی میباشد. با داشتن فرش لاکچری،بهتر میباشد به یک کمپانی قالیشویی دارای اعتبار رجوع‌نمایید.

 

ممکن میباشد برای شستشوی فرش های خویش, خودتان شخصی را برای خشکشویی فرش های خویش استخدام کنید البته در حیث داشته باشید که برای الیاف تصنعی و مصنوعی, سیسال, کنف, پشم و دیگر الیاف طبیعی زیان نداشته و ایمن باشد.

 

سرویس ها خشکشویی وعدم استعمال از آب، از احتمال تولید کپک یا این که قارچ در پایین فرش و جراحت وصال به کف زمین پیشگیری می کند.

 

مزایای خشکشویی فرش:
کوتاه بودن فرصت کم آب شدن
نسبتا ارزان بودن
ایده آل برای شستشوی موضعی
مطلوب بر ای فرش های دقیق و فارغ از رنگ اثبات

معایب خشکشویی فرش:
تأثیر نادر بر روی لکه های شدید و بر اساس مایعات

شستشوی بی نقص برای حذف گرانول ممکن میباشد ایراد ساز باشد.

محلول درون کم آب شویی می‌تواند در منبع تبخیر بخار خواهد شد، در حالتی‌که چنان چه برای بازه زمان بر استعمال نشود.

برای فرش هایی با الیاف کرک روستا سفارش نمی‌شود.

 

مراحل شستشو:
نخستین, فرش را وکیوم فرمائید. آنگاه ماده شوینده را بر روی فرش بپاشید. محلول خشکشویی را بوسیله یک جارو یا این که برس قابل انعطاف بر روی فرش بمالید و اذن دهید به زمان ۱ ساعت بر روی فرش باقی بماند.

محلول خشکشویی، روی روغن، گرد و غبار چرب جانور در الیاف فرش عمل می نماید. این گرد و غبار به وسیله گرانول جانور در حلال خشکشویی جذب می‌شود.

زمانی که فرش به طو بی نقص کم آب شد، به خواسته گردآوری بی نقص مواد خشکشویی، فرش وکیوم میشود. به کارگیری از وکیوم توانا، گرانول شستشو را تماما گردآوری می کند.

بدین ترتیب در حالتی‌که شما یا این که خانواده تان مجال متعددی را بدور از خانه سپری می‌کنید, شما می بایست به صورت منظم فرش های خویش را خشکشویی فرمائید تا فرش های شما در شایسته ترین وضعیت و با ارتفاع قدمت خوب باقی بمانند.


برچسب: شماره قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۴:۵۰ توسط:علی موضوع: نظرات (0)