مرجع تخصصی قالی و قالیچه مرجع تخصصی قالی و قالیچه .

مرجع تخصصی قالی و قالیچه

10 بهترین رفوگری فرش تهران

یک کدام از دیگر از سرویس ها شماره قالیشویی در مشهد میباشد. شیرازه دوزی یا این که کنار پیچ فرش به نوارهایی گفته میشود که در دو طرف طولی فرش از نخست تا پایان آن دوخته می‌گردد. انجام و پیاده سازی شیرازه دوزی منجر ارتقاء مقاومت کناره های فرش میگردد. چون کناره های فرش و قالی‌کوچک در معرض جراحت شدیدی تری نسبت به قسمت های دیگر آن میباشد. از همین رو، قالیشویی بهارستان، شیرازه دوزی را نیز در نصیب سرویس ها رفو و ترمیم فرش قرار داده میباشد.

کارگاه قالیشویی بهارستان برای ارائه بهتر شیرازه دوزی از مو بز و چرم کیفیت عالی، به کارگیری می کند تا ارتفاع قدمت فرش ارتقا بیشتری پیدا نماید.

ولی برخی از اشخاص نگران جاری ساختن هنر شیرازه دوزی بر روی گلیم و فرش های اعلا و گران‌قیمت میباشند. چون بر این باورند که اعمال این فعالیت منجر کاهش قیمت و ارزش آن ها میگردد. اما ما تحت عنوان شایسته ترین قالیشویی در استان خراسان و مبتنی بر 40 سال تجربه در صنعت قالی این مورد را تکذیب میکنیم و با یقین به شما اعلام می‌کنیم که شیرازه دوزی هیچ تاثیری بر روی قیمت فرش شما ندارد. بلکه سبب ساز مقاوم شدن آن در قبال بلاها نیز میگردد.

رنگبرداری فرش
در شرایطی که مواد رنگی بر روی فرش ریخته شد، دیگر نگران چگونگی پاک شدن آن نباشید!

با تکنیک رنگبرداری می‌توانید به راحتی اثرها رنگ ها و مواد ریخته گردیده را از روی فرش منزه فرمائید. البته اعتنا نمائید که در شکل بروز این رخداد تخت گاز مبادرت به رنگبرداری کنید. چون این زمینه سبب ساز زخم به بافت فرش می گردد. قالیشویی بهارستان مشهد با استعمال از دستگاه های مجهز قادر است فرش شمارا از هر نوع رنگ اضافه و آسیبی نجات دهد.

ساییدگی فرش
بعضی وقت ها ممکن میباشد به دلایلی فرش شما در گیر از فی مابین رفتن پرزها گردیده باشد. برای رفوگری فرش در مشهد ما با به کار گیری از ایفا و پیاده سازی تکنیک ترمیم ساییدگی فرش این زمینه را برای شما رفع مینماییم.

عواملی مانند:

روش رفتن مداوم
به کارگیری زیاد از فرش
ارتقا ارتفاع قدمت فرش
سبب ساییدگی قالی‌کوچک، فرش و یا این که گلیم میگردد. ولی این زمینه بیشتر در فرش های چله ابریشمی که دارنده پرز پشمی می باشند؛ دیده میشود. چون پشم در مقابل چله ایریشم از مقاومت کمتری شامل است و بعداز به کار گیری مکرر از آن ها، نسبت به فرش های چله نخی و چله پشمی درصد ساییدگی بیشتری را دارا هستند.


برچسب: شماره قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۵:۰۵ توسط:علی موضوع: نظرات (0)