مرجع تخصصی قالی و قالیچه مرجع تخصصی قالی و قالیچه .

مرجع تخصصی قالی و قالیچه

لکه شیر را از روی فرش پاک کنید

برای تزکیه لکه جوهر  شماره قالیشویی در مشهد از روی فرش، از به عبارتی نخست دستمال حوله ای را بر روی لکه جوهر روی فرش بگذارید تا کمی از جوهر را جذب خویش نماید، آن‌گاه مقدار مقداری از شامپو نوپا را بر روی لکه بریزید و بعد از سپری شد یک‌سری دقیقه یک دستمال حوله ای مرطوب با آب گرم را بر روی آن میگذاریم. در انتها پاره ای آب گرم را بر روی لکه بریزید و با یک حوله منزه دیگر مانده لکه روی فرش را تمیز نمایید.

لکه ادرار را به شیوه ذیل از روی فرشتان منزه فرمایید
در مرحله اولیه همچون دیگر نحوه ها، برای تزکیه لکه ادرار از روی فرش، یکپارچه یا این که حوله پاک بر روی لکه ادرار روی فرش بگذارید تا یه خرده از ادرار را به خویش جذب نماید و این عمل را در شکل لزوم می بایست چنددفعه جاری ساختن دهید. بعداز آن با 1 قاشق غذاخوری ریکا ، 2 فنجان آب سرد و 1 قاشق غذاخوری سرکه سپید محلولی بسازید و با آن لکه ادرار روی فرش را اسپری نمائید بعد با پارچه ای آن را کم آب نمایید. ممکن میباشد ناچار گردید این عمل را چنددفعه تکرار فرمائید تا به فیض مناسب برسید.

لکه ژله را میتوانید از روی فرشتان تمیز نمایید
در شکل ساخت و ساز لکه ژله روی فرشتان بهتر میباشد به عبارتی نخست به تزکیه ژله ها از روی فرش مبادرت نمائید و هر چقدر از آن را که می‌توانید به وسیله قاشق از روی فرش بردارید. آن گاه محلولی از آب و ریکا یا این که شامپو فرش را روی لکه اسپری نمایید و با پارچه بصورت دورانی روی لکه بکشید. در غایت با امداد یکپارچه کم آب مجموع رطوبت فرش را بگیرید.

چگونگی تزکیه لکه چربی یا این که روغن از روی فرش
یک شیوه معمولی برای از در بین بردن لکه چربی یا این که روغن از روی فرش این میباشد که یه خرده آب و چندین قطره ریکا را در سطلی ادغام نمایید و آنرا روی نصیب‌های چرب بریزید و با برسی مطلوب آن را منزه نمایید.


برچسب: شماره قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۱:۵۳ توسط:علی موضوع: نظرات (0)