مرجع تخصصی قالی و قالیچه مرجع تخصصی قالی و قالیچه .

مرجع تخصصی قالی و قالیچه

چگونه فرش ابریشمی را در منزل بشوییم؟

جهت ارتقاء قدمت و زیبای فرش خویش، بهتر میباشد این سبک فرش‌ها را به جهت بافت حساس آنان در جای ‌های لبریز رفت و آمد و در معرض بدون واسطه نور و روشنایی خورشید قرار ندهید.  شماره قالیشویی در مشهد  حد قابلیت و امکان برای جارو کشیدن آن از جاروی دستی به کارگیری نمائید و در شکل به کار گیری از جاروبرقی، نیروی آن را نادر و فرش را سوای برس مکش جارو نمایید.
در شکل ریختن مایعات بر روی فرش و ساخت لکه، بهتر میباشد به عبارتی موقع جهت نظافت کردن لکه مبادرت فرمائید. این عمل بهتر میباشد بوسیله یکدست پاک سپید و یک تمیز کننده ملایم شکل گیرد .
بهتر میباشد فرش را دستکم هر سه ماه یکبار رمز و ته نمائید و از قرار دادن شی ها نمدار و مرطوب بر روی سطح آن به شدت دوری کنید.
توده بندی
رنگ پس دادن در شستشوی فرش ابریشم در خانه قادر است ایراد ساز باشد و بهتر میباشد برای نگهداری زیبایی فرش شستشوی آن را به کارشناس بسپارید. نکات و طرز شستشوی فرش ابریشم تصنعی را به معمولی ترین صورت برایتان شرح دادیم. در‌صورتی‌که با این حالا، در جاری ساختن آن بوسیله خویش در خانه مبتلا شک وتردید می‌باشید؛ مطلقاً با متخصصین با تجربه بازار آنلاین "سرویس از ما" امداد بخواهید. شما می توانید همین هم اکنون بصورت به طور کامل بدون‌پول ارزش بگیرید.


دقت نمایید که فرش‌های ابریشمی و پشمی را برخلاف فرش‌های صنعتی ساده نباید با آب داغ بشویید و دمای آب باید سرد و ولرم باشد. در صورتی در تست رنگ متوجه شدید که فرش شما رنگ پس می‌دهد، آن را از گذشته خیس نکنید به این دلیل که ممکن است قسمت‌های روشن رنگ بخش‌های تیره را بگیرند و جلوه فرش از بین برود.

استعمال از شامپو فرش خانگی یا تمیز کردن فرش با سرکه در روند لکه بری و تزکیه فرش ابریشم بایستی برر طبق امر شستشوی این مال کف پوش صورت گیرد. در غیر اینصورت ممکن می باشد جراحت با بافت فرش و از فی مابین رفتن رنگ و الیاف آن را به دنبال داشته باشد.


برچسب: شماره قالیشویی در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۴:۱۵ توسط:علی موضوع: نظرات (0)