مرجع تخصصی قالی و قالیچه مرجع تخصصی قالی و قالیچه .

مرجع تخصصی قالی و قالیچه

روش‌های جمع کردن مو از روی فرش؛ موی سر و موی حیوانات خانگی


می دانید یکی بدترین شم‌های عالم چه می باشد؟ شماره قالیشویی در مشهد  هنگامی که در درحال حاضر میل کردن طعام می‌باشید، ناگهان مویی بلند و دراز از دربین لقمه نازنین‌تان به خارج سرک بکشد! یا این که می بایست تک تک لقمه را به‌اجبار فرو ببرید یا این که بایستی عطای محتویات دهن را به لقایش ببخشید و هرآنچه را خورده‌اید، راهی سطل آشغال فرمائید. گره‌میل کردن تارهای گیسو کمند و کوتاه روی کف‌پوش و ملاقات با آن‌ها در قسمت‌های گوناگون منزل هم به هیچ وجه خوشایند وجود ندارد و شم آلوده و کثیف و نا مرتب‌بودن را همیشه به شما منتقل می‌نماید. صحت دارد؟ ولی در حالتی‌که طریق انباشته کردن گیسو از روی فرش را بدانید، با اینگونه احساسات ناخوشایندی کمتر روبه‌رو خواهید شد. درین نوشته‌علمی از قسمت منزل داری، از راهکارهای عده‌آوری موی از روی فرش و کف‌پوش می خوانید. پس در صورتیکه موهای بلند دارید یا این که حیوانی خانگی با شما معاش می‌نماید، این متن را از دست ندهید.

 

آنچه در‌این نوشته‌ی‌علمی میخوانید:
چطور بایستی موها را عده کرد؟ |طرز نخستین برای روی هم گذاشتن موی از روی فرش | سفارش‌های مهمی که می بایست بدانید | وسایل کاربردی برای انباشته کردن موهای ریخته‌گردیده روی فرش
چطور بایستی موها را از کف زمین عده کرد؟


جاروکردن از مهم ترین نصیب‌های تمیزکاری خانه و تمیزکردن میباشد. با این عمل، گرد‌وغبار و آلودگی‌ها را منزه‌سازی میکنید و گوشه و کنار‌تان زیباتر و تمیزتر میگردد. البته حقیقت این میباشد که جاروکشیدن حتی از نوع برقی کفاف نمیدهد. کمپانی‌هایی که در کارها ارائه سرویس ها نظافتی کار دارا‌هستند به شما سفارش می‌نمایند که هر ۶ ماه یک توشه به‌طور رشته‌ای از نیروهای خدماتی جهت منزه‌سازی کف و تمیزکردن آن امداد بگیرید.

بافت‌های کف‌پوش‌ها بایستی حسابی منزه شوند و لکه‌های احتمالی آن ها می بایست به‌اعتنا از دربین برود. درصورتی که حیوان خانگی داشته باشید، قطعا میدانید که نیاز به کشیدن جاروبرقی، نیازی روزمره میباشد؛ البته این فعالیت تنها موها را از سطح کف‌پوش‌ها برمی‌داراست. برای اینکه موهای حیوان یا این که آدمیزاد را از روی کف‌پوش‌ها حسابی منزه و منزه نمایید می بایست ترفندهایی را بلد باشید. پس به پیشنهاد‌های نخستین در این مورد اعتنا نمائید تا در قسمت‌های بعدی، به‌طور تخصصی‌خیس، ابزارهای متعدد برای این فعالیت را معرفی کنیم.

طرز اولیه برای روی هم گذاشتن موی از روی فرش
در نحوه نخستی که می خواهیم برایتان شرح بدهیم، به خرید قابل انعطاف‌کننده جامه نیاز دارید.

یک بطری اسپری خالی را با مخلوطی از آب و یک سری قطره قابل انعطاف‌کننده خرقه لبریز فرمایید.
محتویات بطری را روی فرش اسپری نمایید تا شرایط نمناک و مرطوب پیدا نماید.
حال فرش را جارو نمائید: با یک جاروی بلند گروه‌دار یا این که برسی که نصیب سرش زبر و محکم میباشد.
اذن بدهید که فرش کم آب گردد.
تمامی مکان فرش را به‌نیکی با جاروبرقی منزه نمایید.
سفارش‌های اول و اصلی برای انباشته کردن گیسو از روی فرش
سفارش‌های بیشتر


این سفارش‌ها بیشتر برای اشخاصی موءثر میباشد که حیوان خانگی دارا‌هستند و اسیر موهای این هم‌منزل‌های پر مو گردیده‌اند. در صورتی‌که از وجود موهای بلند و کوتاه خودتان یا این که حیوان خانگی‌تان در خانه درمانده گردیده‌اید، طرز‌های ذیل را هم در حیث بگیرید تا با روی هم گذاشتن گیسو از روی فرش نفس راحتی بکشید:

جاروبرقی‌ها دارنده محرمانه‌های مختلفی می‌باشند که به لوله آن وصل میشوند و فعالیت تمیز‌سازی را اعمال می دهند. رمز موجمع‌کن دستگاه را به آن متصل و کف را جارو فرمائید.
برای اینکه تلاش جاروبرقی‌تان زیاد بماند، پس از هر توشه انباشته کردن گیسو از روی فرش قطعا کیسه آن را تخلیه و محرمانه‌های آن را منزه فرمایید.
جاروزدن روزمره قادر است به کمترشدن وسعت موهای روی زمین یاری دهد.
برای تمیزکردن اصلی و عمقی فرش‌ها، از جوش شیرین امداد بگیرید. بایستی آن را روی سطح فرش بپاشید و بعد از آن جاروبرقی بکشید. وجود این ماده به شل‌خیس عده‌شدن موها از روی فرش امداد می‌نماید.
موهای خودتان یا این که حیوان خانگی را تر و تمیز و به‌صدق کتف بزنید تا کمتر در گیر ریزش شوند (ریزش موی) و موهای ریخته‌گردیده هم گره نداشته باشند و شل‌خیس از روی سطح زمین عده شوند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۰:۱۰ توسط:علی موضوع: نظرات (0)